Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det trenger jeg ikke makrotastene til. Jeg har allerede fem lyssoner som hver kan fargejusteres individuelt. Det er nesten like kult som UV-lys i kabinettet sammen med UV-reaktive ledninger. Nesten...

Jeg har ikke makroknapper, men har flere knapper på musa. Bruker disse til hurtigstyring av musikk, volum, home, F5 samt en del andre hurtigfunksjoner som er greit å ha tilgjengelig. Muligens du kan programmere makrotastene til noe lignende?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke makroknapper, men har flere knapper på musa. Bruker disse til hurtigstyring av musikk, volum, home, F5 samt en del andre hurtigfunksjoner som er greit å ha tilgjengelig. Muligens du kan programmere makrotastene til noe lignende?

Har programmert volum opp, volum ned, bla frem, bla tilbake og F5 på musa.

Medietaster er det også på tastaturet.

 

 

Du kan vel bruke dem i forskjellige programmer til film- og bilderedigering, 3D, musikk osv.

Joda. Men det er som regel dama som redigerer ting, ikke jeg. Men har litt mer lyst til å beholde det. Var inne på tanken om å la hu overta det, men etter hvert som jeg brukte det litt så fikk jeg mer lyst til å beholde det. Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...