Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Skal du fake en person på Internett er det ikke så vanskelig å finne ekte navn å bruke.

 

Ellers kan det være en fan av Vær-Sjur.

En rimelig negativ fan i så fall.

 

"Bob Dylan er elendig musikk. Billy Murray (1877-1954) sang/synger mye bedre også så mye mer variert da."

"Elendig musikk. Jeg elske musikk fra1900 til rund 1950 årene (IKKE Elvis Presley) Det du nevner liker ikke jeg, Sorry,men det for ny musikk for meg." (om Supertramp)

"Bryr meg ikke om deg og dine anbefalinger. Jeg har mine favoritt artister som jeg vil beholde resten av livet som Billy Murray"

 

Jeg bare finner det litt random å skrive slikt helt ut av det blå. Og det på Google+, et medium jeg kun deler saker på fordi det dukker opp på lista over steder å dele ting på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sovna klokka fem, etter å ha vært våken i 4 timer mens jeg venta på å kunne ta en ny paracetamol for å få orden på feberen min.

Helt jævlig. Våkna for en halvtime siden av at søss dro for å stemme / dra på skolen, og nå ringte det nettopp en jævla svenske. Jeg sverger, de jævla innvandrerne fra øst tar alle jobbene utakknemlige nordmenn ikke vil ha. Jævler, altså. Forstår ikke en pøkk av det lurespråket. Hovedsakelig fordi brorparten av de jeg snakker med er fra Skåne, og det er så nærme dansk som man kommer. :|

Lenke til kommentar

Herregud, Skåne-dialekten kan være forferdelig. Må som oftest kommunisere med de på lagret på jobb, og da plukker alltid opp en svenske telefonen.

 

Kanskje det beste må være dubstep-svensken som også har Skåne-dialekt som går rundt med headsets hele tiden som plutselig begynner å danse til dubstepen han hører på. Han må være stoner tror jeg.

Lenke til kommentar

Uff, jeg husker den gangen vi mistet chihuahuaen til onkelen min. Hun bare stakk!! Ringte både til politi og falken, fikk helt panikk :p

 

^ fant dere han, kims?

Joda fant guttungen etter en time med leting. Er noen som har kennel 2km herfra å der fant jeg pøbelen

Fyren som eier kennelen hadde sluppet Tiny inn med de andre hundene, så han har nu fått rast fra seg i dag :)

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

Satt og ventet på bussen på Åsane Terminal i dag. På benken ved siden av meg satt det en mann, ca. ~65ish. Han så ganske sliten ut. Så tok han frem ryggsekken og så ut til å skulle rydde litt ut av den. Da datt det ut en rødvinsflaske og knuste. Han så helt på gråten ut når han ryddet opp glasskårene. Syntes synd på han. Om man tar så på vei for en flaske vin så trenger han den sikkert veldig.

Men det som var litt morsomt var sangen som kom på MP3-spilleren min. Jeg har alltid den på random. Og akkurat da kom CC Cowboys på med Død Manns Blues. Passet veldig godt syntes jeg.

Lenke til kommentar

Satt og ventet på bussen på Åsane Terminal i dag. På benken ved siden av meg satt det en mann, ca. ~65ish. Han så ganske sliten ut. Så tok han frem ryggsekken og så ut til å skulle rydde litt ut av den. Da datt det ut en rødvinsflaske og knuste. Han så helt på gråten ut når han ryddet opp glasskårene. Syntes synd på han. Om man tar så på vei for en flaske vin så trenger han den sikkert veldig.

Men det som var litt morsomt var sangen som kom på MP3-spilleren min. Jeg har alltid den på random. Og akkurat da kom CC Cowboys på med Død Manns Blues. Passet veldig godt syntes jeg.

Stakkars mann :hm:

Har opplevd det samme når jeg tok turen til polet en Lørdags morgen. Var så forferdelig fyllesyk at jeg pinte meg ut døra for å kjøpe 0,5L Vodka som var alt jeg hadde råd til. Når jeg kom ut fra polet tenkte jeg å sette den i innerlomma på jakken. Jeg traff ikke lomma skikkelig så det endte med at flaska gikk i gulvet. Ble nesten på gråten da :p Ble ropt inn på polet igjen hvor en av de ansatte ga meg en ny flaske. Finnes heldigvis noen snille folk her i verden :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...