Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor finner jeg en stor, kraftig kjæreste da? Har ikke lov å ha hund, bare nakenkatt.

Treningsdelen av forumet? :whistle:

 

Nei, vanskelig å si. Vet ikke hvor man finner barske mannfolk.

Husker dere hvem som som tok initiativ til forumtreff sist gang?

 

Noen som vet om det blir aktuelt igjen? Kunne trengt meg noen venner nå som jeg skal flytte :wee:

Du kan ta initiativ til forumtreff selv om du ønsker. Bare å velge et tidspunkt, en dato, og informere i passelig god tid i forveien. Og så reklamere for det.

 

Hvor, forresten?

Lenke til kommentar

Det finnes allerede en Shadow Warrior re-released som har oppdatert støtte for nyere systemer. Ser derimot ikke hva som er så galt med dette spillet i forhold til det orginale? Hvilket premiss er det den går bort ifra?

 

This version, however, will eliminate the multi-player aspect of the game, as well as reinvent Lo Wang and "avoid racial stereotyping and misogyny and things like that", making a more politically correct version of the game.

 

Jeg fikk aldri testet multiplayer selv, hadde ikke nett på den tiden, men det skal ha vært helt fantastisk overkill og jævla morsomt, samt originalt (og det ville det vært i dag og, om de holder seg til oppskriften).

 

Hele poenget med Shadow Warrior i likhet med sine åndsfrender Duke Nukem og Redneck Rampage var nettopp stereotyper og pubertal rølpehumor. Det var det som skilte dem fra mindre humørfylte FPSer som Doom og Quake. Så naturlig nok er fansen ikke veldig fornøyd med det.

 

Og gameplayet ser ræva ut det og: http://www.metacafe.com/watch/cb-7bkQog_KXKRh/shadow_warrior_gameplay_demo/

Lenke til kommentar

This version, however, will eliminate the multi-player aspect of the game, as well as reinvent Lo Wang and "avoid racial stereotyping and misogyny and things like that", making a more politically correct version of the game.

 

Jeg fikk aldri testet multiplayer selv, hadde ikke nett på den tiden, men det skal ha vært helt fantastisk overkill og jævla morsomt, samt originalt (og det ville det vært i dag og, om de holder seg til oppskriften).

 

Hele poenget med Shadow Warrior i likhet med sine åndsfrender Duke Nukem og Redneck Rampage var nettopp stereotyper og pubertal rølpehumor. Det var det som skilte dem fra mindre humørfylte FPSer som Doom og Quake. Så naturlig nok er fansen ikke veldig fornøyd med det.

 

Og gameplayet ser ræva ut det og: http://www.metacafe.com/watch/cb-7bkQog_KXKRh/shadow_warrior_gameplay_demo/

Forstår tanken din. Men det nye Shadow Warrior har aldri ment å være en tro kopi av orginalen, men heller en "nymotens versjon". Den holder seg tro til kjernen, nemlig hauger med fiender som man dreper på en rekke forskjellige metoder. Mange rare våpner, med utallige hemmelige rom og oppgraderinger. At den pubertale humoren er byttet ut med litt mer politisk korrekt humor er, dessverre, nødvendig. Personlig driter jeg i hva slags humor det er, så lenge jeg ler. (Dog, Deadpool-spillet fikk meg til å gråte av latter med sin prepubertale humor)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvor finner jeg en stor, kraftig kjæreste da? Har ikke lov å ha hund, bare nakenkatt.

Jeg kan kle meg ut og late som jeg er stor og kraftig?

Eller du kan få deg voldtektsalarm.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...