Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldersmessig var vi alt fra 23 til nærmere 50. Motivasjondmessig.... vel, vi var 27 i norskfaget i august. Det var 17 som gikk opp til eksamen

Høres egentlig ganske standard ut hva gjelder både frafall og alder, Vurderer og ta studiekompetanse selv etterhvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte skru av "The Dictator" med Sasha Baron Cohen etter 13min.

Det var nok tid for å forstå at dette var et makkverk uten like, og at en kveld med Schindler's list vil fremprovosere flere latterkuler.

• Liker 2
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Hvor er du?

Skrevet

Du skulle ha sett den mens du var under innflytelse av ett par morsomme rusmidler og akkompagnert av to-tre gode kamerater.

Hadde jeg vært så fjern at han var morsom så hadde jeg vært for fjern til å få med meg hva som skjedde.
  • Liker 1
Skrevet

Har hatt siden torsdag å skrive eksamensoppgave, så ender jeg selvsagt opp med å starte på den nå, 10 timer før den skal inn. Yay me!

Og i tillegg ender jeg alltid opp med å hoppe innom diskusjon.no og facebook hele tiden. Slows down my process! :hm:

Skrevet

Når man skal på jobbintervju og de skriver "fint om du tar med referanser og relevante papirer", mener de da en referanseliste med navn og tlf.nummer til tidligere sjefer? Og hva er relevante papirer? CV? Jeg føler meg dum.

Skrevet

Trøttitrynet. Og sur i samme slengen. "Morgenstund har guld i mund", du liksom. Nei, enkelte morgenenstunder har ikke annet enn en jævlig sur smak i munn.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Referanser er det du beskriver, ja. Relevante papirer er vel CV og eventuelle attester.

En CV fra 1967 , "that's rather neat , don't you think ?" :D

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Akkurat som svensker

;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...