Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå fikk jeg lyst på pannekaker, takk folkens. Kanskje jeg skal lage det på lørdag. Unger liker pannekaker, right?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unger elsker pannekaker. Spesielt om du lager pannekakefigurer. Mikke Mus-pannekaker er de enkleste, men om du har pepperkakeformer kan du bruke de til å lage pannekakemenn osv.

Skrevet

Tok meg en Hansa Pilsner her nå. Det smakte verre enn jeg husket. Fatølet er mye bedre.

Nå fikk jeg lyst på pannekaker, takk folkens. Kanskje jeg skal lage det på lørdag. Unger liker pannekaker, right?

Husk bacon.

Skrevet

Tok meg en Hansa Pilsner her nå. Det smakte verre enn jeg husket. Fatølet er mye bedre.

Husk bacon.

Bacon er utrolig godt på pannekaker. Skinke kan også passe inn. Men aldri bruk sirup fysjameg.
Skrevet

æ drikk pils ner

Bruk bokmål eller nynorsk på forumet er du snill. Jfr. retningslinjene skal ikke dialekt brukes. Du kan bruke bokmål, nynorsk, engelsk, svensk eller dansk.
Skrevet

Som vanlig har Eplefe rett i en sånn diskusjon.

Ellers er sirup (i sine varianter) godkjent på pannekaker. Sukker er fattigmannsløsning, men da bør man spice opp selve røren med kanel eller kardemomme eller noe sånt.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg ble oppdratt på Bacon og Sukker til Pannekakene. Funker flott.

Det ble jeg og, pluss (hjemmelaget) blåbær og bacon. Men ingenting slår sirup.

Skrevet

Det er slik folk blir lubne.

Nei. Folk blir lubne av å spise 10 pannekaker med bacon og sirup i stedet for 2-4. Skjerp deg.

Jeg spiser forøvrig pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy/rørte bær. Men jeg har og vært borte i sukker + bacon i oppveksten (min farmor serverte dem slik), lønnesirup i USA/hos andre slektninger eller med blåbærsyltetøy og brunost (min far, som ikke er veldig glad i bacon).

Skrevet

Jeg kan ikke spise bacon. Får alltid så vondt i magen av det. :(

Rømmedressing er balle. Prøv hvitløksdressing :)

Nja, jeg synes rømmedressingen fra Peppes er ganske fin å ha på pizzaen. Hvitløksdressing har jeg ikke prøvd, faktisk.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...