Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er døvt å svare på infantile sleivspark med flere titals sider med tettpakket tekst, svar heller med samme mynt eller overse det.

 

Sticks and stones will break my bones but words will never hurt me? true story.

Jeg nekter å senke meg ned på Slimda sitt nivå for å fremstå mer "passende" for deg.
Lenke til kommentar

Sticks and stones will break my bones but words will never hurt me? true story.

 

Nå illustrerer du jo bare at postene over virkelig var for lange til at du klarte å lese og forstå dem, slik at du ikke forstår problemet i det hele tatt - faktisk personifiserer du det! Bra jobbet.

 

Videoen er en dekonstruksjon, skutt fra hoften, av den typen misogyni du representerer, Slimda.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

“A lot of these dudes, when you challenge them, will say that they don’t have any real feelings about this and that they’re just trolling for the fun of it. They don’t really hate women, they just think it’s funny to… treat women as if they hate them. And… well, first of all, you’re lying to yourself, there’s clearly more to it than that. And, second of all, that doesn’t make it any better! Only somebody who hates women and sees them as less than human would even think that’s a meaningful distinction!”

Jay Smooth, Ill Doctrine

Lenke til kommentar

Nå illustrerer du jo bare at postene over virkelig var for lange til at du klarte å lese og forstå dem, slik at du ikke forstår problemet i det hele tatt - faktisk personifiserer du det! Bra jobbet.

Begge to svarte i tekstveggene sine at de ikke syntes at det å tråkke på folkegrupper/minoriteter/kvinner eller/og framme kvinnehat på internet er ok og at det burde være lov å si ifra og det er fair enuff.

 

Når det kommer til om slimda sin kommentar var over streken blir det bare ett spørsmål om hvor langt man vil tolke det han skrev, og tolker man det som enda ett random usmaklig, misogynt forsøk på humor så skal jeg ta tilbake at jeg sa han vant diskusjonen.

 

Primer4: er det sant at du ikke er en parodi?

Tja, trekker nok endel mer mot diverse stereotyper på forumet en ellers, og skriver muligens endel ting jeg egentlig ikke står innefor bare for å provosere fram reaksjoner/humor.

Lenke til kommentar

Begge to svarte i tekstveggene sine at de ikke syntes at det å tråkke på folkegrupper/minoriteter/kvinner eller/og framme kvinnehat på internet er ok og at det burde være lov å si ifra og det er fair enuff.

 

Så flink du var nå! Blir helt rørt når jeg ser sånn rampant personlig utvikling på internett.

 

Tja, trekker nok endel mer mot diverse stereotyper på forumet en ellers, og skriver muligens endel ting jeg egentlig ikke står innefor bare for å provosere fram reaksjoner/humor.

 

Men det er jo fint at du ser dette selv. Så har du noe å jobbe mot i forhold til det over.

Lenke til kommentar

Når det kommer til om slimda sin kommentar var over streken blir det bare ett spørsmål om hvor langt man vil tolke det han skrev, og tolker man det som enda ett random usmaklig, misogynt forsøk på humor så skal jeg ta tilbake at jeg sa han vant diskusjonen.

Nå er ikke denne typen forsøk på humor noe vi nettopp så for første gang fra Slimda sin side? Og hele "jeg troller bare fordi Eplefe er feminazi lolol" faller jo veldig fint sammen med sitatet jeg postet på forrige side, så ... klapp på skulderen?
Lenke til kommentar

Jøss, Slimda. Ikke noe livlig comeback, bare en veldig lite suave defleksjon fra emnet? Kunne nesten tro at du opplevde et øyeblikks klarhet og innså at hele misogyn douche-posturingen er helt usannsynlig lite stilig, til og med på internett.

Nope, ikke noe slikt. Jeg har gjort mitt ærend, og foretrekker og se på flammene i etterkant.

Lenke til kommentar

Nope, ikke noe slikt. Jeg har gjort mitt ærend, og foretrekker og se på flammene i etterkant.

 

“A lot of these dudes, when you challenge them, will say that they don’t have any real feelings about this and that they’re just trolling for the fun of it. They don’t really hate women, they just think it’s funny to… treat women as if they hate them. And… well, first of all, you’re lying to yourself, there’s clearly more to it than that. And, second of all, that doesn’t make it any better! Only somebody who hates women and sees them as less than human would even think that’s a meaningful distinction!”

Jay Smooth, Ill Doctrine

 

Forstår at Norge gjør det litt svakt på leseforståelsestestene til PISA og TIMMS.

Lenke til kommentar

I firmly believe a vast majority of men hate women. I was just thinking about this today. They won’t admit to it, like this quotation suggestions, but in their opinions and actions it becomes clear they truly hate women.

“No, I LOVE women!” they protest.

Yes, you love looking at women. You love fucking women. You love pushing their buttons and objectifying them and letting them do things for you. You love judging them and masturbating to them and having them on your arm on a night out.

But you do not actually have any respect for women. You view them as inferior, you don’t question this.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...