Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår meg ikke på dere. Det er fantastisk og akkurat samme Daft Punk som gav oss Homework og Discovery, minner meg spesielt mye om Discovery, faktisk. Det var disco da, og det er disco nå.

 

Ja! Temmelig generiske greier av Daft Punk!

Generisk? Har du hørt slik musikk de siste 30-40 åra?

Lenke til kommentar

Jeg forstår meg ikke på dere. Det er fantastisk og akkurat samme Daft Punk som gav oss Homework og Discovery, minner meg spesielt mye om Discovery, faktisk. Det var disco da, og det er disco nå.

 

 

Generisk? Har du hørt slik musikk de siste 30-40 åra?

Beklager for å måtte skuffe deg, men det albumet var ikke tipp topp. Tittelen var bra, men låtene nådde virkelig ikke opp til forventningene.
Lenke til kommentar

Særdeles intellektuelltspråkbruk fra enkelte her. En får ikke mye ut av en slik debatt der man både rakker ned på andre eller påstå bastant at ens egen perspepsjon er den riktige med en spydig tone. Hvorfor det ikke når mål, hva som kunne vært bedre og generell konstruktiv kritikk burde man vite ganske greit hvordan man kan formulere enkelt i et innlegg.

Lenke til kommentar

Jeg forstår meg ikke på dere. Det er fantastisk og akkurat samme Daft Punk som gav oss Homework og Discovery, minner meg spesielt mye om Discovery, faktisk. Det var disco da, og det er disco nå.

 

 

Generisk? Har du hørt slik musikk de siste 30-40 åra?

 

Nok til å vite hva jeg liker og ikke.

Lenke til kommentar

Hver sin smak. Ser heller Dirty Dancing. Bedre musikk og flottere bengs. Samt at jeg heller tar en yngre Patrick Swayze enn John Travolta - uansett alder, når som helst!

 

Nå skal det sies at jeg en gang likte Grease, men etter å ha blitt torturert med musikalen, skoleversjonen av musikalen, amatøroppsetning av musikalen, musikalen oversatt til norsk og filmen opp gjennom åra, har jeg blitt grundig lei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...