Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Silver Linings playbook og de urørelige. Kjøpte en Stephen King bok. Husker ikke navnet og Cookie Dough isen. Jeg er trøtt.

Har Silver Linings Playbook liggende uåpnet selv. Kanskje jeg skulle sett den istedet for å se enten Gudfaren eller LOTR nok en gang.

 

Edit: Heh, trodde du mente du hadde kjøpt http://www.imdb.com/title/tt0094226/ når du sa De Urørelige. :p

Endret av n4w
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den er veldig fin. Har sett den hos ei venninne, men jeg elsker Jennifer så måtte ha den selv og.

 

Det er den nye som er på fransk.

Hørt mye bra om Lawrence. Har fremdeles ikke sett henne i noen filmer enda, utenom noen klipp fra Oscar utdelingen på youtube for en stund siden. :p

Leste også The Hunger Games på en dag, men det teller vel ikke for noe.

 

Var litt forundret over at du hadde kjøpt en film fra 1987. Så gjorde et raskt søk og fant den filmen du faktisk hadde kjøpt. :wee:

Endret av n4w
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hørt mye bra om Lawrence. Har fremdeles ikke sett henne i noen filmer enda, utenom noen klipp fra Oscar utdelingen på youtube for en stund siden. :p

Leste også The Hunger Games på en dag, men det teller vel ikke for noe.

 

Var litt forundret over at du hadde kjøpt en film fra 1987. Så gjorde et raskt søk og fant den filmen du faktisk hadde kjøpt. :wee:

Ja. Jeg syntes hu er ordentlig søt. Skikkelig jordnær jente og hun er jo ekstremt vakker.

Lest bøkene sjæl. Syntes 3ern er best.

 

Hahaha, det skjønner jeg absolutt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja. Jeg syntes hu er ordentlig søt. Skikkelig jordnær jente og hun er jo ekstremt vakker.

Lest bøkene sjæl. Syntes 3ern er best.

 

Hahaha, det skjønner jeg absolutt!

Slutten på treeren var litt... ehh... bittersøt?

Ut ifra det jeg leste om andres synspunkt var det en skuffende slutt. Personlig ble jeg forbløffet over at hun avsluttet på måten hun gjorde, men med tanke på seriens univers og karakterenes omstendigheter, syntes jeg slutten var overaskende tilfredstillende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slutten på treeren var litt... ehh... bittersøt?

Ut ifra det jeg leste om andres synspunkt var det en skuffende slutt. Personlig ble jeg forbløffet over at hun avsluttet på måten hun gjorde, men med tanke på seriens univers og karakterenes omstendigheter, syntes jeg slutten var overaskende tilfredstillende.

Joda, bittersøt. Men jeg likte den godt. Syntes når man så forover om hvordan det hadde gått med dem, så var det fint at de har fått to unger og slikt. Men jeg grein som en unge når Finnick døde. Jeg er sikker på at Sam kommer til å spille en perfekt Finnick.

 

Og jeg skjønner hvorfor hun "klikket" slik som hun gjorde også. Det tror jeg nesten at jeg ville gjort også.

Kan vel si at jeg gleder meg til 22 November og Catching Fire.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, bittersøt. Men jeg likte den godt. Syntes når man så forover om hvordan det hadde gått med dem, så var det fint at de har fått to unger og slikt. Men jeg grein som en unge når Finnick døde. Jeg er sikker på at Sam kommer til å spille en perfekt Finnick.

 

Og jeg skjønner hvorfor hun "klikket" slik som hun gjorde også. Det tror jeg nesten at jeg ville gjort også.

Kan vel si at jeg gleder meg til 22 November og Catching Fire.

Må vel rote meg til å få sett The Hunger Games en eller annen dag. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det burde du.

 

Akkurat nå venter jeg faktisk på at den siste boka til Veronica Roth skal komme ut. Alligeant tror jeg den blir kalt. Den var i hvert fall ganske god den også.

Du tenker på Divergent? Har nok en gang kun hørt mye bra om bøkene. Ikke lest dem selv.

Har ikke lest en bok siden jeg fullførte A Dance With Dragons for ett år siden. :(

 

Kjenner at jeg trenger pils, kjølern er tom. Urutinert.

Ditto, rakk akkurat ikke og få kjøpt noe på vei hjem. Glemte at salget stengte klokken 6... Endret av n4w
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...