Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som er litt for mye morgenfugl ja, ikke sunt! xD

 

Nå skal jeg kjøre i 4-5 timer, bruke maaaaaaasse cash!!+! og så kjøre 4-5 timer tilbake igjen :p

(Nei, det er ikke dopsmugling, mer som menneskesmugling hvor jeg tar med personen tilbake igjen også xD)

Brom brom!

 

Er det noe som er kjedelig, så er det å sitte i en bil i mangfoldige timer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud klokken er bare ti på halv elleve og jeg har allerede gjort kjempemasse i dag. Jeg har: snakket i telefon, gått på do, dusjet, spilt counter strike, spilt victoria 2, hørt på masse musikk og med en gang resten av verden våkner skal jeg få gjort masse gøyalt med en gang uten å måtte bruke masse tid på å surre rundt, våkne og den slags!!

 

Pc, tv, mobil og vennforbud i minst 2-3 måneder fra nå. Dette mest på grunn av to innleveringer jeg hadde begynt på sent. Jeg vet at det ikke er godt gjort av meg, men alt dette... I tillegg til at pcen jeg bygde kanskje må returneres. Hyggelig, ikke sant?

Gammel er du?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noe som er kjedelig, så er det å sitte i en bil i mangfoldige timer.

Du er kjedelig!

 

Det som er så kult! Dundre musikk, stoppe hvor og når du vil, bare chille totalt. Det være seg om du kjører med venner, familie eller alene. Vel, alene vet jeg ikke så mye om enda, da det lengste jeg har kjørt med scooteren er 4 mil, og det var hovedsakelig jævlig kaldt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker noen kompiser og jeg kjørte til Trondheim for en stund tilbake, fant ut at vi skulle overnatte i bilen.

 

Våknet opp til -8c med kuldesjokk. - Startet motoren, og ventet de lengste 10 minuttene noensinne på at motoren skulle bli varm.

Nooobs ! Sov dere på Dovrefjell? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker noen kompiser og jeg kjørte til Trondheim for en stund tilbake, fant ut at vi skulle overnatte i bilen.

 

Våknet opp til -8c med kuldesjokk. - Startet motoren, og ventet de lengste 10 minuttene noensinne på at motoren skulle bli varm.

Skills.

Ha alltid med pledd. :p

 

En kompis og jeg kjørte fra Orkanger (like utenfor Trondhjem) til Stavanger i påska 2009. De fleste overgangene var stengt, så vi kjørte om Østlandet og over den eneste åpne, Haukelifjell, vi stoppa og sov 15-30 minutter på et møtested utenfor Kongsberg. Hadde med pledd, så det gikk greit. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...