Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det er ikke nok tid til alt man skulle sett av filmer og serier, spille de spillene man skulle fått spilt, lese de bøkene man burde komme seg igjennom, eller de herlige tegneseriene som bare ligger og venter på soverommet. Tiden jeg får brukt på musikk rekker ikke til, og det er så mye sport jeg går glipp av. Samtidig skal jeg ut med kamerater og bekjente, bruke tid på familie, osv osv.

 

Hvordan får folk tid til alt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke fredag i morgen, elskling.

Da får du ta turen til meg, fordi jeg kommer til å kjede meg i morgen.

50 shades har jeg ingen planer om å lese, høres ufattelig dårlig ut. Har ikke akkurat bruk for å lese en bok, for å få igang den seksuelle fantasien.

 

Aldri hørt om The Vikings. Hva handler den om? Vikinger som skampuler uskyldige piker og damer? Haha.

 

Holder på med siste sesongen av Fringe, og har sikkert to sesonger av Dexter igjen. I tillegg til at jeg henger etter på The Wire. Ser ikke så mye serier lenger.

Nei, ikke les den. Helt grusomt makkverk.

 

Helt ærlig... Vikinger, hahahaha....

 

Holder på med siste sesong av Fringe sjæl som sagt. Og Dexter venter jeg på, stakkars meg..

Lenke til kommentar

Dexter er en helt ålreit serie. Første sesong er bra, det er også sesong to. Tredje er ræva. Fjerde sesong er veldig bra igjen, femte er kjip, sjette har et tema som jeg elsker men ble fremdeles en kjip sesong, og sesong sju var helt kurrant.

Da har du oppsumert hele, så jeg slipper å se den.

 

Men serriøst, hva handler den om? Fortell til en stakkar som ikke gidder å google.

Lenke til kommentar

Da har du oppsumert hele, så jeg slipper å se den.

 

Men serriøst, hva handler den om? Fortell til en stakkar som ikke gidder å google.

 

Kort fortalt, en som jobber som kriminalteknisk blodekspert hos politiet som har en mørk side, han er en seriemorder, men han dreper kun "de som fortjener det".

Lenke til kommentar

 

 

Kort fortalt, en som jobber som kriminalteknisk blodekspert hos politiet som har en mørk side, han er en seriemorder, men han dreper kun "de som fortjener det".

Altså det totalt motsatte av det jeg trodde. Skal ta en kikk etter jeg har sett ferdig californication, how I met your mother, lost, the 4400, big bang theory, + en haug andre jeg har glemt navnet på :p
Lenke til kommentar

Dafuq. The Following må jo være det største makkverket noensinne, at det finnes folk som ser på den serien er meg et under. Dog kjipt at en godkar som Kevin Bacon steker seg selv i eget fett gang på gang, for egentlig er han en ganske decent skuespiller.

 

Bacon er en god skuespiller, så er James Purefoy. Men ja, The Following er en crapfest. Det er en parodi på alt som har med seriemordere å gjøre. Å disse seriemorderne rundt hvert eneste hjørne med en ishakke, eller stirrekonkurransene til Bacon og Purefoy er en av de store paraodiene serien bedriver uke etter uke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...