Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i HELVETE er det noen som spiller høy musikk med masse bass nå midt på natta? Faen heller. Sitter med hodesett og jeg kjenner dunkdunk i kroppen. Er jo MIDT INNE I ET BOLIGFELT JO MOTHERFUCKERSSSSSSSSSSSS

Så gjør noe med det. Hadde en slik nabo der jeg bodde før. Finner meg i mye og helga er greit, men når du spiller høy musikk til mårrakvisten i ukedagene - flere ganger - så må noen si i fra. Disse dyra satt ute en gjeng klokka fem eller seks når jeg skulle på jobb, så da "hoppa" jeg gjennom hekken og klikka i vinkler. Hørte ikke noe igjen.

 

Ferdig meg studier, så skal på jobbintervju i oslo i mårra. Så hat når jeg har fucked up døgnrytme

Lenke til kommentar

 

 

Bacon er en god skuespiller, så er James Purefoy. Men ja, The Following er en crapfest. Det er en parodi på alt som har med seriemordere å gjøre. Å disse seriemorderne rundt hvert eneste hjørne med en ishakke, eller stirrekonkurransene til Bacon og Purefoy er en av de store paraodiene serien bedriver uke etter uke.

 

Bacon burde holde seg til prestasjoner som i Sleepers og The Woodsman.

Lenke til kommentar

hvorfor er det bra?

 

Fordi du er så glad i å skrive skoleoppgaver. Du kan se fram til mange år og netter med studier.

 

Lesesalen var tydeligvis stengt på denne tida av døgnet, noe som var litt overraskende da jeg har vært der både sent og tidlig før. Ikke at det var et problem, for jeg fikk sitte uforstyrret på kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...