Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å få råd til et hus på 10-12 millioner, må man enten få en godt betalt jobb, spare penger hele livet, få en større pengepremie.

Leiligheten min er verdt 3 mill, så jeg er ca 1/4 på vei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun er typisk engelsk så holder hun vel med Arsenal eller United og. Hvordan overlever du?

Heldigvis er svigers Spurs-fans, så hun viker fra normalen akkurat der.

Skrevet

Jupp.

Spiser kun fritert mat og starter hver setning med "I say".

Jeg elsker den sære dama mi!

oy crickey a wee bloody nancy grippled me cummerbund into the horse plop. translation: where is your restroom

Hvorfor er jeg fortsatt våken?

har du ikke påskeferie
Skrevet

Gjort det i over tre år nå, håret mitt er supersunt og hodebunnen min har aldri vært bedre. Har en venninne med vidt forskjellig hårtype som har begynt litt forsiktig, og hun har og fått veldig gode resultater, og hun har superfølsom hud. Anbefales!

Jeg skal begynne på det når jeg kommer hjem fra Torrevieja neste uke! Tusen takk for tips, Eplefe. Den hodebunnen min tåler egentlig veldig veldig lite.

Skrevet

Snurreleif, jeg har et spørsmål til deg. røyker madammen din fags, eller har hun ved tidligere anledninger snakket om å røyke fags

Hun røyker ikke, men hun har shags.

Skrevet

Jeg skal begynne på det når jeg kommer hjem fra Torrevieja neste uke! Tusen takk for tips, Eplefe. Den hodebunnen min tåler egentlig veldig veldig lite.

Jeg liker damer som bruker naturlige produkter best.

Skrevet (endret)

Student. Lærerstudent.

Edit: Når jeg i fremtida er lærer. Blir det veldig creepy at jeg fortsatt henger her?

Endret av HedvigR
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...