Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

 

Mer du skulle være butthurt over?

 

Jeg har mye som engasjerer eller frustrerer meg, men jeg er ferdig for denne gang hvis det var det du lurte på.

Hot tip på å ikke tiltrekke deg butthurte folk, ikke døm folk for deres levemåte når du ikke kjenner vedkommede, da er du dømt til å få noen som setter spørsmålstegn ved tankegangen din på et offentlig forum :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har mye som engasjerer eller frustrerer meg, men jeg er ferdig for denne gang hvis det var det du lurte på.

Hot tip på å ikke tiltrekke deg butthurte folk, ikke døm folk for deres levemåte når du ikke kjenner vedkommede, da er du dømt til å få noen som setter spørsmålstegn ved tankegangen din på et offentlig forum :)

Jeg har ikke noe bedre å gjøre nå :(

Metrofag? Meg? Lol. Jeg kjører lastebil din snøsokk.

Og jeg hugger ned trær og er brannmann.

Lenke til kommentar

Hvordan har du greid å ødelegge livet ditt så mye?

 

Jeg er 21 og har egent hus.

Jeg studerte for å få en bachelorgrad og kan ikke tenke meg å bo i gokk lenger enn jeg må, og heller ikke så langt nord som jeg bor nå.

Drømmen er å spare opp nok penger til å kjøpe et hus i Stavanger, selv om jeg må ut med 10-12 mill for det.

 

Nei, grunnen til du har mye gjeld, er fordi du ikke klarer å spare på penger. Du sløser bort penger på piss og annet tull. Sløs heller bort pengene når økonomien er i orden.

Nei, grunnen til at jeg har mye gjeld, er fordi jeg har et studielån på 230.000 kr.

 

Hvis du definerer norges beste by som "gokk", sure.

Bor ikke du i Salangen eller Lavangen eller noe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...