Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken nettleser skal jeg laste ned, er det noe annet enn firefox og chrome som er bra?

Jeg har brukt Opera siden 90-tallet. Vil påstå at det er en svært god nettleser med gode muligheter.

Skrevet

Hvilken nettleser skal jeg laste ned, er det noe annet enn firefox og chrome som er bra?

Firefox er bra, alt annet er cancer.

---

That being said har firefox et par STORE problemer. Skal du ha en minimal er det konqueror, rekonq eller midori som gjelder. Sistnevnte for max nimbleness, de to første har en del features (og er Qt). Lynx er knall om du er mann.

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen mellom de ulike nettleserne, bortsett fra designet? Personlig har jeg brukt internet explorer så lenge jeg kan huske og er tilfreds med det, selv om jeg vet at mange andre mener at det er dårlig.

Skrevet

My god, jeg sitter her aleine på rommet og ler meg skakk. Oppdaget akkurat at det finnes en Bipolar Owl-meme. Jeg har aldri kjent meg så mye igjen i en meme før. Selv ikke da FBF var på topp.

Skrevet

la deg til

kul smak!

Your musical compatibility with AdrianForsberg is SUPER

Music you have in common includes Death Grips, Max Richter, Alt-J, Tim Hecker and Neutral Milk Hotel.

Skrevet

Kan ikke noen legge meg til som venn på last.fm? Jeg har bare en venn :(

Adda deg.

Your musical compatibility with AdrianForsberg is SUPER

Music you have in common includes Imagine Dragons, Emancipator, Radical Face, The Heavy and Mark Knopfler.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...