Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg også.

Sitter i en historietime der jeg egentlig ikke har noe jeg skal gjøre. Eneste grunnen til at jeg i det hele tatt er her er for å ikke få fravær. Jeg har allerede tatt prøva som halve klassen klarte å mase seg til å få utsatt på tirsdag. Vi som ville ta den da fikk lov, men de tullingene som ikke hadde lest måtte ta den i dag.

Skrevet

Kom en time for tidlig på jobb i dag, våknet 05:45 og trodde klokka var 06:45, med det resultat at jeg stresset som en gal med å rekke jobben (som ikke var før 07:00..).

Skrevet

Jeg også :(

Skal vi gå til sengs sammen?

Ja, ta med deg sjokolade.

Har dusja og sminka meg da, men det er jo bare et pluss så slipper du å se morgentrynet mitt. Vinn vinn situasjon

Det er jeg også.

Sitter i en historietime der jeg egentlig ikke har noe jeg skal gjøre. Eneste grunnen til at jeg i det hele tatt er her er for å ikke få fravær. Jeg har allerede tatt prøva som halve klassen klarte å mase seg til å få utsatt på tirsdag. Vi som ville ta den da fikk lov, men de tullingene som ikke hadde lest måtte ta den i dag.

HAHAAHAH, så jævlig grusomt

Skrevet (endret)

Ja, ta med deg sjokolade.

Har dusja og sminka meg da, men det er jo bare et pluss så slipper du å se morgentrynet mitt. Vinn vinn situasjon

Jackpot.

Hvilken type sjokolade? Skal bare innom butikken så gi meg 20 minutter.

Let frem den genseren jeg glemte sist gang, vil ikke glemme den igjen :)

Endret av Bundy
Skrevet

Jackpot.

Hvilken type sjokolade? Skal bare innom butikken så gi meg 20 minutter.

Bergene melk med sånn karamell. Alt unntatt First Price egentlig..

Skrevet

Hva forandra den seg til?

Plutselig hadde jeg Clintern som bilde. Prøvde å tvinge gjennom endringen selv, men da bare endte jeg opp med Gravatar-logoen...

Skrevet (endret)

Skal kjøpe meg en ny skinnjakke på ebay. Men den går ut av stock heletiden.

Må følge med, for å få kjøpt en når den restockes igjen. Irriterende!

Endret av Cakenommy
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Hvordan i helvete kan det ta en uke å fikse en helvetes resept? :wallbash: Ubrukelige drittlege.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...