Sexylubb1 Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Jeg har tatt den tatoveringen, og det gjorde jo (nesten) ikke vondt! Nå håper jeg den gror relativt fort. Uansett, noen som har noen gode middagsforslag?? Ikke takeaway IGJEN... bilde
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 bilde Bor alene så det er litt vanskelig. Skal få fikset det til i kveld men sender det til deg på PM
Datasmurf Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Om man skal skaffe seg hybel i trondheim fra høsten av, hvor tidlig burde man begynne å leite? Noen andre her på kafeen som skal studere i trondheim? Du burde begynt i fjor. Pes å finne bopel i den byen.
Slimda Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Kan noen komme å lage mat til meg? Bare om du kommer og lager mat til meg.
Eplefe Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Føler jeg har dritmye å gjøre før konkurransen i kveld. Og har så mye nerver at det kjennes ut som om jeg skal dø. Må ordne neglene mine, hive på meg håndkrem og sminke meg, gjøre noe med håret, finne en strømpebukse uten hull, prøve å få spist middag og og og og.
Sexylubb1 Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Kan noen komme å lage mat til meg? Hadde ikke du bodd på et slikt idiotisk lite dritsted nede på Østlandet kunne du fått kyllingfilet med alt for mye chili på nå! Føler jeg har dritmye å gjøre før konkurransen i kveld. Og har så mye nerver at det kjennes ut som om jeg skal dø. Må ordne neglene mine, hive på meg håndkrem og sminke meg, gjøre noe med håret, finne en strømpebukse uten hull, prøve å få spist middag og og og og. Går så bra så. Du kan jo dette!
L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Jeg har tatt den tatoveringen, og det gjorde jo (nesten) ikke vondt! Nå håper jeg den gror relativt fort. Uansett, noen som har noen gode middagsforslag?? Ikke takeaway IGJEN... Lammelår i skiver med hvitløk og råstekte potetbåter.
Eplefe Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Jeg nekter ikke for at jeg kan håndverket mitt, men jeg er nervøs og må være showmenneske hjelp.
Cakenommy Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Noen som har tips til å motvirke smerter i muskler og ledd, med unntak av smertestillende?
L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Omega-3, varmebehandling, bevegelse, massasje, kortison
Slimda Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Driver å koser meg på MyHeritage. Så morsomt å bla seg gjennom slekta.
Lycantrophe Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 (endret) Føler jeg har dritmye å gjøre før konkurransen i kveld. Og har så mye nerver at det kjennes ut som om jeg skal dø. Må ordne neglene mine, hive på meg håndkrem og sminke meg, gjøre noe med håret, finne en strømpebukse uten hull, prøve å få spist middag og og og og. You'll manage. Nå skal jeg feire middag med Remera. Endret 20. februar 2013 av Lycantrophe
dysfunctional Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Du burde begynt i fjor. Pes å finne bopel i den byen. Jeg og kjæresten har lett siden jul. Problemet er at ingen legger ut annonser for leiligheter som skal leies ut fra sommeren..
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Noen som har spilt Bang! og ønsker og gi meg en quick rundown om hvordan spillet er og funker? Enten her eller via pm.
Lovegame Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 La ut annonse på "ønskes leid" på hybel.no nå, så får vi se. Har samme problemet som Zeromac, alt som ligger ute gjelder vinteren/våren, ikke sommer/høst.
Cakenommy Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Omega-3, varmebehandling, bevegelse, massasje, kortison Thanks, got just about what I need for that. Jeg og kjæresten har lett siden jul. Problemet er at ingen legger ut annonser for leiligheter som skal leies ut fra sommeren.. Leiemarkedet i Trondheim er hardt. Når jeg og eks'en letet etter leilighet, dro vi på alt som var innenfor prisklasse og nærområde. Tror det tok to måneder før vi fikk oss leilighet, men den var heldigvis mye bedre enn det andre vi hadde sett på, lå bedre til og.
Sexylubb1 Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Gjør som bror min. Få pappa til å kjøpe leilighet.
Snurreleif Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Jævla hipstere som bor i hybler og leiligheter! Da jeg var student bodde jeg i en pappeske ved Mjøsas bredde og syklet til Trysil hver dag, selv i helgene!
L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Hadde du pappesker? LUKSUS! I min tid hadde man ikke råd til pappesker.
Anbefalte innlegg