Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg skriver søknad da

Alt er teoretisk mulig. Hvis man springer mange nok ganger rett i en vegg tilsier kvantefysikkens lover at en eller annen gang vil ingen av molekylene, grunnet tilfeldige bevegelser på atomnivå, treffes og man vil passere rett gjennom hele veggen. Du er hjertelig velkommen til å teste den teorien også.

 

kan jeg også bli moderator på dette forumet

Mammaen din sa deg sikkert at du kunne bli hva du ville da du var liten. Så stå på! Gjør deg positivt bemerket.

 

Er folk enda mer tullete enn vanlig her for tida? For mye julefesting?

For å være ærlig har kvaliteten her inne stupt i kjelleren de siste månedene. Og det sier litt for det var ikke bra fra før.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hmm... pest eller kolera?

La barten gro og risikere hipsterfeel eller se ut som en uteligger i 1 mnd. før skjegget er langt nok til at det kan formes?

Vokser bare helt vilt etter dag 12, og trimmet det ned et par hakk siden det så ganske shabby ut. Lot barten være, for den vokser ikke så buskete.

 

Du skal selvfølgelig ha bart.

 

Du kan risikere å se like kul ut som meg med bart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt er teoretisk mulig. Hvis man springer mange nok ganger rett i en vegg tilsier kvantefysikkens lover at en eller annen gang vil ingen av molekylene, grunnet tilfeldige bevegelser på atomnivå, treffes og man vil passere rett gjennom hele veggen. Du er hjertelig velkommen til å teste den teorien også.

Dette har jeg faktisk prøvd og og resultatet var at jeg brakk armen + fikk hjernerystelse. Jeg hadde ikke instagram på den tiden så jeg har ikke så veldig mange bilder av meg med armen i fatle for å bevise det, men kakemot kan bekrefte det fordi jeg smset med han mens jeg satt på legevakten.
Lenke til kommentar

Er det fortsatt sånn at jeg må ha mobilen til lading i en evighet når den er ny eller kan jeg bare lade den til 100% og så get jiggy with it?

 

Da jeg fikk den var den på 50% eller noe, og nå prøver jeg å bruke den helt ned til 0% sånn at jeg kan lade den opp igjen....

100% er nok. Det er hvertfall en 10 års tid siden den slags batterier du tenker på var i vanlig bruk.
Lenke til kommentar

Begynner med forelesninger igjen den 11.. Men jeg er så utrolig badass av meg at jeg ikke reiser opp til da. Skikkelig pøbelunge altså.

Heldiggris. Jeg begynner igjen i morra. Har vel noe sånt som tre prosjekter og fire prøver frem til den 15. Gleder meg. Har selvfølgelig ikke gjort en dritt i jula. Ansvar for egen læring og alt det der.

Gjør meg en tjeneste: Når du en gang er ferdig utdannet lærer, ta slike som meg med i beregningen når du underviser. Det er enkelte av oss som ikke takler all den friheten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...