Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Fy faen, som jeg kløner i dag. Først klarer jeg å søle gryterett ut over hele bestikkskuffen. Så fyller jeg kjøkkenet med røyk fordi jeg er for opptatt med å fikse det jeg akkurat griste til å følge med på plata.

Etter maten går jeg i dusjen. Klarer å kutte meg godt i trynet med barberhøvelen. Stopper Lars av den grunn? Neida. I sin store visdom finner han ut at "Hey! Kanskje jeg skal ta brystet i dag?". Som sagt så gjort. Resultat: Høvelen glipper og jeg holder på å kutte av meg brystvorta. Den blødde heftig hvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker DE-høvel, ikke kniv. Med DE-høvel skal det godt gjøres å kutte av seg verken kuken eller kukhuet. Kunne skamfert den litt da, men heldigvis har jeg legevakta bare 500 meter unna.

Greit at brystvorta mi ikke er stor, men kuken min er for stor til å kutte av på den måten.

Lenke til kommentar

Jeg bruker DE-høvel, ikke kniv. Med DE-høvel skal det godt gjøres å kutte av seg verken kuken eller kukhuet. Kunne skamfert den litt da, men heldigvis har jeg legevakta bare 500 meter unna.

Greit at brystvorta mi ikke er stor, men kuken min er for stor til å kutte av på den måten.

Lars.. nå er du litt cocky...

Lenke til kommentar

Hmm... pest eller kolera?

La barten gro og risikere hipsterfeel eller se ut som en uteligger i 1 mnd. før skjegget er langt nok til at det kan formes?

Vokser bare helt vilt etter dag 12, og trimmet det ned et par hakk siden det så ganske shabby ut. Lot barten være, for den vokser ikke så buskete.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...