Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er mest irriterende med skjegg er det å gi oralsex. Det er mye bedre når man er nybarbert. Men huden min tåler ikke at jeg bruker høvelen hver dag. Og maskina gir ikke godt nok resultat synes jeg.

Forøvrig tror jeg at jeg skal gå over til Feather-blader på høvelen i stedet for Astra Superiour. Prøvde broderns Feather-blader i jula og, god damn, det gav god barbering. Synd de slites så mye raskere enn Astra sine da. Astra-bladene kan jeg fint bruke tre-fire ganger. Feather-bladene holdt bare en gang. I tillegg er de veldig lette å kutte seg på. Men det betyr bare at man må være litt mer obs når man holder på. Og kanskje kjøpe en blodstift. Tenkte jeg skulle legge igjen noen hundre kroner hos barbershop.no snart.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke de som kutter seg jeg... selv ikke med featherblader har jeg kuttet meg en eneste gang.

Kjøpte meg en sånn salve da jeg begynnte for å stoppe blodet hvis du kutter deg, men har fortsatt ikke brukt den.

 

Menmen, nå sparer jeg og tenker å prøve meg på ordentlig skjegg. Det henger litt etter midt på haka men ellers ser det bra ut.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Kutter meg kun når jeg er uvøren og/eller har dårlig tid så jeg har ingen andre å skylde på enn meg selv.

 

Funnet ut at det er mye penger å spare på å kjøpe bladene på ebay forresten. Brukte 71 kr på 100 Astra-blader og da inkluderte det frakt og 1$ i donasjon til Sandy-ofrene. Ser jeg får 100 Feather-blader for 155 kr inkl. frakt så får vel bestille det også snart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...