Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du blander ex-kinesiske og ex-Nord-Koreanske diktatorer.

Hva snakker du om? Kim Jung Il er jo verdenskjent for at han så på ting.

Det er det de gjør på fed-ex. De ser på ting. Rettere sagt, de ser på pakken hans. :tease:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Nei, dessverre. Hun kjente igjen Nie. Litt awkward. Pittelitt.

Du burde si til sjefen din at dere må ha slikt inne. :(

Begynte å lure på hvordan du kjente henne igjen.

Skrevet

Du blander ex-kinesiske og ex-Nord-Koreanske diktatorer.

Hva snakker du om? Kim Jung Il er jo verdenskjent for at han så på ting.

Det er det de gjør på fed-ex. De ser på ting. Rettere sagt, de ser på pakken hans. :tease:

aha :p

Skrevet

Sim City 2k

Mulig. Det er ikke gratis da.

til PC eller til MOB??

PC. Har nesten spilt meg lei FreeCol nå. Black Mesa er jeg akkurat ferdig med. OpenTTD er jeg definitivt lei av for en stund. Kanskje jeg skal fyre opp Wing Commander: Saga igjen.
Skrevet

Noen som husker linken til den bildr siden med oversikt over alle bildene? Er ikke bildr.no\siste.php men var en side hvor man valgt nummer fra 11100-11200 så fikk man bildene.

Skrevet

Forbanna snapchat tull. Fått med meg at det er kommet nå. Hva er så flott med snapchat uansett? Sende bilde med tekst, bo fuckings ho, det fins allerede apper og innebygd i telefonen hvor du kan poste et bilde.

• Liker 1
Skrevet

SimCity er utrolig kult. Husker at jeg var drittsekk mot broren min for lenge siden, for å ta hevn for noe han hadde gjort mot meg. Gikk inn på saven hans, startet en brann, lagret.

:hm:

Skrevet

Vanilla er bedre enn vanlig synes jeg, litt så "eksklusivt" liksom, men det har kanskje bare noe med prisen å gjøre

Necroposting deluxe!

Uaktuelt at jeg poster i samme tråd, så legger det her jeg :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...