Datasmurf Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Faen, det er kaldt å kjøre scooter når det sludder. På tide å reimpregnere skinnhanskene, tror jeg.
Heddy Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Det var noe smått fra taxfree, tviler på at han har vært på parfymeri
Eplefe Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Pappa kjøper gjerne parfyme til meg, fordi det er en greie vi begge er equally obsessed med. Har f.eks. aldri forstått dette med å ha en parfyme man forholder seg til. Jeg har 20+, og jeg har alt for få.
Bytex Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Jeg prøvde akkurat Euro Truck Simulator 2. Altså, i cirka 20 minutter er det gøy å prøve å følge trafikkregler og tutorials og slikt. Så fikk jeg bare lyst til å kjøre i feil kjørebane og kræsje med flest mulig biler. Tror jeg skal holde meg i farmasøytindustrien..også litt ugreit å ha alle mulige kontrollknapper for blinklys og håndbrekk spredt utover hele tastaturet, mens jeg styrer bilen med musa. Hm. Endret 24. oktober 2012 av Bytex
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg prøvde akkurat Euro Truck Simulator 2. Altså, i cirka 20 minutter er det gøy å prøve å følge trafikkregler og tutorials og slikt. Så fikk jeg bare lyst til å kjøre i feil kjørebane og kræsje med flest mulig biler. Tror jeg skal holde meg i farmasøytindustrien..også litt ugreit å ha alle mulige kontrollknapper for blinklys og håndbrekk spredt utover hele tastaturet, mens jeg styrer bilen med musa. Hm. Forskjellen på slike spill og virkeligheten er at i virkeligheten er det ingen andre som følger trafikkreglene. Derfor blir det å kjøre en så stor utfordring at du ikke rekker å sitte å tenke på hvor kult det hadde vært å kjøre ned folk og slikt.
Stoddart Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg prøvde akkurat Euro Truck Simulator 2. Altså, i cirka 20 minutter er det gøy å prøve å følge trafikkregler og tutorials og slikt. Så fikk jeg bare lyst til å kjøre i feil kjørebane og kræsje med flest mulig biler. Tror jeg skal holde meg i farmasøytindustrien..også litt ugreit å ha alle mulige kontrollknapper for blinklys og håndbrekk spredt utover hele tastaturet, mens jeg styrer bilen med musa. Hm. Spillet er awesome!
Bytex Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Mjeeh..litt for mange taster å holde styr på. Liker train simulator 2012 bedre.
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg klarer ikke å fatte hvorfor folk ønsker seg simulatorer på å holde seg til trafikkreglene...
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg klarer ikke å fatte hvorfor folk ønsker seg simulatorer på å holde seg til trafikkreglene... De BURDE ønske seg det. De trenger det.
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Nei, det vi trenger er automatiserte kjøretøy som eliminerer menneske som feilkilde.
multisync Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Og drepe moroa? Fuck no. Eneste løsning som jeg kunne godta ville vært teleportering. Endret 24. oktober 2012 av multisync
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Og drepe moroa? Fuck no. Eneste løsning som jeg kunne godta ville vært teleportering. Da hadde jeg hatt veien for meg selv. Det hadde vært konge det.
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Og drepe moroa? Fuck no. Eneste løsning som jeg kunne godta ville vært teleportering. Moroa? Da stikker man til kjørebaner. Er ingen grunn til at enkeltpersoner med usikker psyke skal sitte bak rattet på ett tonn tunge mordvåpen som kan ta livet av flere individer ved et tiendedels uoppmerksomhet. Mennesker feiler. Det gjør datamaskiner også, men ikke like ofte som mennesker, ei heller av samme årsaker.
Bytex Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Dere er for unge. På 90-tallet fikk vi kampflysimulatorer med 200-siders manual og egen overlay til tastaturet. Endret 24. oktober 2012 av Bytex
L4r5 Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Dere er for unge. På 90-tallet fikk vi kampflysimulatorer med 200-siders manual og egen overlay til tastaturet. Jeg savner faktisk de store manualene. Det var jo noe av det beste med å få et nytt spill. Å lese manualen og gjøre meg kjent med spillet og spillmekanikken før man i det hele tatt startet var et fast rituale for meg. Det var rett og slett en egen sjarm ved det. 1
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Så enig, så enig. Og store esker. Det savner jeg. Eneste måten å få en stor eske nå, er jo å kjøpe en Collector's Edition e.l.
multisync Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Og drepe moroa? Fuck no. Eneste løsning som jeg kunne godta ville vært teleportering. Moroa? Da stikker man til kjørebaner. Er ingen grunn til at enkeltpersoner med usikker psyke skal sitte bak rattet på ett tonn tunge mordvåpen som kan ta livet av flere individer ved et tiendedels uoppmerksomhet. Mennesker feiler. Det gjør datamaskiner også, men ikke like ofte som mennesker, ei heller av samme årsaker. Vel, jeg hadde kjedet livet av meg. Hvordan skal jeg da få dratt på roadtrip? Blir ikke helt det samme hvis man ikke kjører, kan jo liksågodt sitte i stua. Er nok mye annet som lovverket vil ta fra oss først og begrense friheten vi har. Endret 24. oktober 2012 av multisync 1
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Husker det å kjøpe spill før man hadde PC som kunne kjøre dem. Leste manualen i to uker fordi butikken var treige med å levere. The old days... 1
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg kjøpte 3D-kort ene og alene for GTA2.
Anbefalte innlegg