Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig har livet mening igjen - Vær-Sjur™ er tilbake :grin:

 

Vil se:

1) Dokumentar om deg. Pushwagner-style.

Forslag til åpningsscene: Det er tidlig om morgenen og tåken ligger tjukt over den endeløse veien. I det fjerne ser vi Sjur sakte komme mot oss på scooteren sin.

 

Ikke et øye vil være tørt når dokumentaren blir vist på Cannes.

Endret av Anulaibar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fap

Finn deg en åker og se på kornhøstinga? Det har jeg gjort. Filma en gjeng pensjonister som i løpet av 2-3 timer har høstet og laget 5000-6000 nek. Effektive gamlinger med andre ord.

Jeg valgte å sove i stedet, men for all del, fine forslag.

 

Jeg har lyst til å se en sesong av Charterfeber der Datasmurf, Lycan, Slimda, Vida og Hedvig drar sammen på chartertur til Ayia Napa.

Gi oss et litt kulere sted å dra da :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Og du så klart :)

Jeg har ingenting å gjøre i et sånt program. :p

 

Det kunne blitt interessant. Litt Hunger Games-opplegg?

Yes! Hadde vært genialt. Jeg melder meg frivillig til å stå bak kamera og le.

 

Jeg er allergisk mot både sol og festing, så det hadde blitt et merkelig program. Mye footage fra hotelltoalettet vil jeg tro.

Jeg kunne vært festbrems sammen med deg. :yes: Vi kan være raringene som sitter inne og gamer.

Lenke til kommentar

Sist jeg var med noen jobbfolk på ei hytte på beitostølen klarte jeg å splitte gruppa i to, noen var desperate etter å springe rundt på overfylte afterski-pubber for å vente 20 minutter for å få en drink/øl, mens jeg ville se MGP semifinale på TV.

Og to av de andre var litt nøytrale og endte opp med å bli hjemme de også. Men de gikk og la seg kl 23 så jeg satt og så på Rambo på TV, la meg, og våknet når pub-gjengen holdt på å rive ned hele kåken fordi de måtte spy en etter en.

 

Jeg har ikke blitt invitert siden da :) Jeg maste også hele siste dagen på å reise hjem tidligere enn planlagt.

 

Sett meg inn i en situasjon der jeg IKKE bare kan reise hjem når jeg vil, så blir jeg ganske vanskelig å ha med å gjøre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...