Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen med peil på epostprogrammer her?

Jeg er ute etter et gratis epostprogram som krever passord før jeg får se meldingene i innboksen.

Har installert Thunderbird. Jeg har ikke lagra passordet så jeg må skrive det inn når jeg starter, men hele innboksen vises jo i bakgrunnen likevel. Jeg vil ha det slik at folk ikke kan se hverken hvem som har sendt meg epost eller hva som står i emnefeltet. Vil først at dette skal synes når jeg har tasta passord. Og helst ikke lagre noe lokalt.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Noen med peil på epostprogrammer her?

Jeg er ute etter et gratis epostprogram som krever passord før jeg får se meldingene i innboksen.

Har installert Thunderbird. Jeg har ikke lagra passordet så jeg må skrive det inn når jeg starter, men hele innboksen vises jo i bakgrunnen likevel. Jeg vil ha det slik at folk ikke kan se hverken hvem som har sendt meg epost eller hva som står i emnefeltet. Vil først at dette skal synes når jeg har tasta passord. Og helst ikke lagre noe lokalt.

Hotmail. :D

Skrevet (endret)
tror ikke du har satt deg inn i hvor store selvtillitproblemer dyr ofte får når de mister testiklene sine.

Edit:

Why not? The 207 year-old traditional form of altering used on family pets includes the permanent removal of the pet's testicles. Many caring pet owners hesitate or even to refuse to neuter their pets because of this. Neuticles eliminates 'neuter-hesitant' concerns - as a 'Neuticled' pet looks exactly the same after surgery. With Neuticles its like nothing ever changed!

Endret av Primer4
Skrevet

Har hørt at de ikke får noen problemer. Hva hjelper det likevel å putte inn noe gummigreier?

Det er for å lure utstillingsdommere.
Skrevet (endret)

Ehh.

Endret av Gjest
Skrevet

Folk er vel lei av å konstant møte noksagter hver enda gang de setter en melding på nettet. Og selvrealisering er vel også en grunn til dårlig oppmøte her.

Skrevet

Jeg så på "Stan" musikkvideoen med Eminem på YouTube. Like etter at den var ferdig kom det tilfeldigvis en Eminem sang på iTunes, som jeg hører på nå. Så klikket jeg meg inn på Facebook, og der kom det en annonse hvor det sto "Eminem-fan?". Weird.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...