Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nopros. :(

Kan du ikke bytte tilbake? :p Sånn det går :D

Har ikke prøvd, men tror det er en ventetid på 6 måneder mellom hver gang.

Hvem vil ikke være den søte, lille gutten fra Hamar? :D

Hihi. :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får tilby kroppen din til noen med makt her.

Skrevet

Sikker på at det ikke var kenguru?

Veldig. Det smakte som ei dø ku.

Kan kjøtt eksistere så lenge uten å råtne bort?

Jepp. Det må selvsagt være i et kjøleskap eller noe lignende, men det er fullt mulig om gjort riktig.

Og om det er gjort riktig, så er kjøttet på linje med, eller bedre enn det du får på dyre restauranter. Om nom nom!

Skrevet

Prøv og finn ut. Jeg vet at vi moderatorer kan bytte tre ganger per seks måneder, men tror det er lavere for dere dødelige.
Skrevet

"Du har brukt 1 av 1 endringer av ditt visningsnavn siden 12 juni 2012, og har tillatelse til å endre det 1 flere ganger i en periode på 180 dager. Merk at innloggingsnavnet ikke påvirkes av dette."

Skrevet

Bit en administrator

Administratorer inneholder store mengder E1337 (epicus adminium), noe dere vanlige, dødelige brukere ikke tåler.

• Liker 1
Skrevet

Administratorer inneholder store mengder E1337 (epicus adminium), noe dere vanlige, dødelige brukere ikke tåler.

Insinuerer du at jeg ikke tåler deg?

Skrevet

Ta de med døra! :D

Hæ?

Når man kjører forbi syklister, gående etc i kjørebanen, så pleier man å si "vi tar dem med døra", altså kjøre forbi og åpne døra så de går rett i asfalten. Det fungerer til en viss grad om de står utenfor huset ditt også, om de står rett ved døra, kan du åpne den før de rekker å reagere så de går i bakken. Andre alternativ er balltre og ballonger fylt med urin, salmiak o.l.

Skrevet

Bare innvortes. Utvortes bruk av administratorer innebærer ingen fare.

Hva gjør jeg hvis jeg helst vil ha administratoren innvortes da?

Skrevet

Denne har jeg gått rundt og synget på i hele dag, helt siden Hedvig godkjente venneforespørselen min. Bare at jeg byttet ut Jesus med Hedvig.

• Liker 1
Skrevet

Hva enn du gjør, ikke svelg!

Hvorfor ikke? :(

Denne har jeg gått rundt og synget på i hele dag, helt siden Hedvig godkjente venneforespørselen min. Bare at jeg byttet ut Jesus med Hedvig.

• Liker 2
Skrevet

De store mengdene E1337 ville sendt kroppen hennes inn i sjokk.

Pft. Runars nærvær sender kroppen min i sjokk i utgangspunktet. Litt uskyldig svelging skader ingen.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...