Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Tja, om jeg finner en høylydt nordlending så regner jeg med at det er deg?

Det skal du slettes ikke se bort ifra.

 

Eller en kjekk, høy, blond kar så er det meg. Just sayin.

Regner med at det finnes flere av den typen.

 

eller en kjekk pilot som meg ;)

Ja, ser yrket ditt på deg med EN gang, det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gah, så varmt det er i sola. Tar lang tid å grille kroppen, har ikke fått noe farge enda. Ikke engang nye fregner. Å sole seg er kjedelig, men det er jaggu ikke bedre å sitte inne heller. :p

Får heller fortsette med å ligge der og irritere familien og naboene for at jeg er bleik og overvektig. :w00t:

Lenke til kommentar

Gah, så varmt det er i sola. Tar lang tid å grille kroppen, har ikke fått noe farge enda. Ikke engang nye fregner. Å sole seg er kjedelig, men det er jaggu ikke bedre å sitte inne heller. :p

Får heller fortsette med å ligge der og irritere familien og naboene for at jeg er bleik og overvektig. :w00t:

Du er heldig som har brukbart vær i allefall!

Lenke til kommentar

Ja, det tar lang tid. Sannsynligvis pga. solkremen. Jeg har ingen interesse av å bli noe særlig brent heller. :p

Sitter nå i matboden, oppå fryseboksen. Eneste stedet hvor det er passe temperatur. Hadde jeg bare hatt ananasjuice, skulle jeg laget drinker ... Men skulle også hatt noen venner her også. De er enten bortreist, i Trondhjem, eller har noe influensalignende greier. Minstesøss er bortreist med den ene kompisen min, søss leser embryologi og immunologi til eksamen om noen uker, pappa har forduftet og mamma luker blomsterbed. Går på veggen av å bare ligge i sola, høre på musikk, drikke øl og lese bok! :|

 

Gah, så varmt det er i sola. Tar lang tid å grille kroppen, har ikke fått noe farge enda. Ikke engang nye fregner. Å sole seg er kjedelig, men det er jaggu ikke bedre å sitte inne heller. :p

Får heller fortsette med å ligge der og irritere familien og naboene for at jeg er bleik og overvektig. :w00t:

Du er heldig som har brukbart vær i allefall!

Hva har du? Sne?

Lenke til kommentar

JEG KLIKKER SNART!

Jeg er innestengt på Peppes sammen med fire hyperaktive unger med foreldre og besteforeldre.

 

så gå ut?

 

Det finnes et nødnummer for selvmordskandidater? Eller tar jeg feil? Google vil ikke gi meg noe. Er det noen som vet?

IKKE drep degselv, tenk på all den vodkaen du ikke har smakt ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...