Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ingenting er feil med emnetittelen, har du spurt coffee shop eieren hva som EGENTLIG var i den muffinsen du kjøpte?

Ei venninne hadde en seriøs trippa og dårlig opplevelse med en såkalt "Space cookie". Det må ha vært mere enn bare hasj i den, mente hun. Hun så ting ute på gata som ikke var der. Og var småparanoid i et par dager etterpå.

Endret av Bytex
Skrevet

Ingenting er feil med emnetittelen, har du spurt coffee shop eieren hva som EGENTLIG var i den muffinsen du kjøpte?

Ei venninne hadde en seriøs trippa og dårlig opplevelse med en såkalt "Space cookie". Det må ha vært mere enn bare hasj i den, mente hun. Hun så ting ute på gata som ikke var der. Og var småparanoid i et par dager etterpå.

Ble ingen muffins. Begynner man å bli for fjern når man røyker så bare slutter mann. Tar du for mye når du spiser det er det bare å hold seg fast for man blir bare enda fjernere uansett.
Skrevet
Jeg vil anta at dette er en tilfeldig nederlender du møtte i RLD.

Der er jeg i morgen! :thumbup:

Hvor skal du bo? Jeg holder til på Doubletree by Hilton.
Skrevet

Vestlendinger! ...og andre kryp.

Hva er en raokvilevippa?

Høres ut som tittelen på et finsk fjernsynsteater fra 1984.

Skrevet

Skal søke om kredittkort, og oppgir at jeg bor hjemm og er student, så langt så greit.

Så spør de om husholdningens samlede inntekt og gjeld, hva svarer man på det? Det er noe jeg ikke vet, og heller ikke føler at jeg har noe med.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...