Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg har kjørt masse sjark. Beste båten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orker jeg en kopp kaffe? Evnt. en presskanne? Etter helgen er det litt begrenset hvor mye kaffe jeg vil innta nå de siste timene før jeg skal på jobb igjen, men det frister så sykt å la alle smake på denne:

ykynyr.jpg

Skrevet

Finner sikkert en feil etter du har skrevet det ut uansett, så bare gjør det med en gang og bli ferdig med det. Hvorfor skrive ut egentlig? Leverer en ikke mappa via nettet oppe i Trøndelag?

Skrevet (endret)

Av en eller annen grunn ville de ha to av tre eksamener inn fysisk i år. Merkelig. Ellers har vi pleid å levere digitalt.

Nå driver skrivern og fucker up. Baaaaaaaaaaah!

Endret av HedvigR
Skrevet

Uff, eksamen ja. Har brukt de to siste ukene på å lese de tre første bøkene av A Song of Ice and Fire, nå er det eksamen på fredag. Blitt og blir opp mot tolv timer eksamenlesing frem til fredag. Håpløst.

Skrevet

Uff, eksamen ja. Har brukt de to siste ukene på å lese de tre første bøkene av A Song of Ice and Fire, nå er det eksamen på fredag. Blitt og blir opp mot tolv timer eksamenlesing frem til fredag. Håpløst.

Haha. Samme her. Klarer ikke legge dem fra meg.

Skrevet

That feeling når du har klina no sjukt me ei på byen, og får vite at det er kjæresten til en kompis som også var der. Thehe...

Har du spist shrooms igjen nå...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...