hylo Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er jomfru jeg også. just a different kind of virgin Jeg visste det. Døra til skapet er ikke langt unna. ;P
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 (endret) Da ønsker jeg god natt med teksten til min siste sang. Se den lille, stolte stær. Den leter fryktløst etter bær. Opp fra en hatt. Hopper en katt. Og stæren er ikke lenger her. Dyp poesi. Endret 5. mars 2008 av Kibs
K.. Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Fistel og negerbass. JA! Er dagen trist, og du er bister? Du kjeder deg, forsøk med klister! Hvetemel og vann. Hvetemelet først. Rør mer og mer vann i til det blir kliisteeeer! Jiih!
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 hæhælol. Googler man "Aidskake" på bilder så kommer det opp bilde av titza mine.
Acrid Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 hæhælol. Googler man "Aidskake" på bilder så kommer det opp bilde av titza mine. Too much t-shirt! Ser forresten det er Equerm som har lagt det ut. Mye gull i galleriene hans!
Sameboe Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 hæhælol. Googler man "Aidskake" på bilder så kommer det opp bilde av titza mine. link!!!
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 I love nerds bildet? ^^ Indeed. Too much t-shirt! Ser forresten det er Equerm som har lagt det ut. Mye gull i galleriene hans! Han stalka meg med det jævla kameraet. ^^
Sameboe Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 (endret) wtf skjedde nå :S Det er tarde oppsett her nå Noen som vet hva feilen er Endret 5. mars 2008 av Sameboe
j-- Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 hæhælol. Googler man "Aidskake" på bilder så kommer det opp bilde av titza mine. link!!! Tror ikke du kan få en bedre oppskrift på hvordan du finner bildet. Hjelp.
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Det er tidenes tskjorte! Wallmart, 4 $.
b-real Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 wtf skjedde nå :S Det er tarde oppsett her nå Noen som vet hva feilen er I høyre hjørnet oppe står det en option-knapp
Acrid Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Too much t-shirt! Ser forresten det er Equerm som har lagt det ut. Mye gull i galleriene hans! Han stalka meg med det jævla kameraet. ^^ Og velsigne ham for det, Walmart-skjorte til tross. Can't wait. :---------------P
Anbefalte innlegg