Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svært praktisk, og for de mindre IT-kyndige er det en god måte å frembringe sinne på.

Akkurat som den klassiske å ta et screenshot av skrivebordet med ikoner frem og sette som bakgrunn etter å ha skjult ikonene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 1.74 gb ledig diskplass... :(

På tide å finne fram den eksterne harddisken..

Ellers bruker jeg skrivebordet slik jeg bruker pulten - det hoper seg opp med oppgaver og allt mulig annet. Så tar jeg en ordentlig opprydning nå og da! :thumbup:

Skrevet (endret)

Mitt bakgrunnsbilde har alltid vært "Solid color, black".

Trenger ikke noe fjasete bilde som forstyrrer teksten på ikonene. Melder ikke desktopen min på beauty contests uansett.

Endret av Bytex
Skrevet

Trenger ikke noe fjasete bilde som forstyrrer teksten på ikonene. Melder ikke desktopen min på beauty contests uansett.

Akkurat derfor jeg kjører sentrert bilde av kongen over alle konger som fader til sorte hjørner hvor ikonene passer perfekt.

Skrevet

Finnes bilder uten pupper og cameltoe på internet og :wee:

Men såklart, hver sin smak. Har hatt Red Wings logoen i over et halvt år nå. Kjenner de som bytter bilde oftere enn de bytter sokker også.

Skrevet

Men såklart, hver sin smak. Har hatt Red Wings logoen i over et halvt år nå. Kjenner de som bytter bilde oftere enn de bytter sokker også.

Jeg har fortsatt bilde av deg på den ene maskina mi :D

Skrevet

Jeg har fortsatt bilde av deg på den ene maskina mi :D

Haha, konge. Bra å se deg på forumet nå og da forresten.

Skrevet

er det i sammenheng med å ha bilde med pupper/cameltoe, petter?

sjøl har jeg denna sentrert som bakgrunnsbilde. har alltid noe oppe da så ser sjelden på den.

tekkonkinkreetpole.jpg

Skrevet (endret)

Det der ser veldig rotete ut i mine øyne. :p

Troll? :\

Vinduene er jo uansett åpenbart bare satt opp for å vise frem.

Svært praktisk, og for de mindre IT-kyndige er det en god måte å frembringe sinne på.

Akkurat som den klassiske å ta et screenshot av skrivebordet med ikoner frem og sette som bakgrunn etter å ha skjult ikonene.

Gjorde dette på en laptop på VGS og lærern anklaget oss for å ødelagt og hacket laptopen lol.

Endret av Occi
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...