Heddy Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 jo Og alle som ikke synes det samme som meg er dumme drittunger. 1
Yavel Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 På vei hjem til sørlandet etter en fantastisk tur til Brussel, hva bruker dere dagen på?
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Det kan jeg heldigvis ikke uttale meg så mye om, i motsetning til deg? Har bare smakt på min egen
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 På vei hjem til sørlandet etter en fantastisk tur til Brussel, hva bruker dere dagen på? Ligger og dør på sofaen og venter på å hvitløksmarinert oksefilet med potetbåter og peppersaus Elsker late søndager, og at samboeren min er så flink til å lage mat
L4r5 Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 På vei hjem til sørlandet etter en fantastisk tur til Brussel, hva bruker dere dagen på? Holder på å slenge sammen noe vomfyll.
Occi Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Kaizers er det mest fantastiske som noen gang er blitt skapt i Norge. Hahahahahahaha
Yavel Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 På vei hjem til sørlandet etter en fantastisk tur til Brussel, hva bruker dere dagen på? Ligger og dør på sofaen og venter på å hvitløksmarinert oksefilet med potetbåter og peppersaus Elsker late søndager, og at samboeren min er så flink til å lage mat Heldig, jeg har ikke fått spist noe særlig i dag :S først var flyet overbukket, så var en lyspære gåen, derfor har jeg løpt fra fly til fly og fra fly til buss På vei hjem til sørlandet etter en fantastisk tur til Brussel, hva bruker dere dagen på? Holder på å slenge sammen noe vomfyll. Du er vist litt av en kokk!
Heddy Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=nnPnqWkmdvY' Hvis man ikke liker det her er det en sikring løs i hjernen
Bytex Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Hmz. Jeg har sittet i sofaen som en zombie siden jeg sto opp kl 14. Døgnsnu-helger er alltid bare rot med soving og regelmessig spising Nå er jeg kvalm, har ikke spist siden i natt en gang, og har vært på do 3 ganger siden jeg sto opp..
Lycantrophe Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 "Forhhåhphehnthlig vhihs en uhfhårrghlehmmehlig ahfften fhår dhere" DER fikk jeg lyst til å skverke han og donere den oljete kroppen hans til Saunaentusiaster i Nord-Finland for eksperimentering med stenbenker. 2
Need44speed Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=nnPnqWkmdvY' Hvis man ikke liker det her er det en sikring løs i hjernen beklager, men det var dårlig
Mchansern Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Jeg snakket et kvarter med Janove Ottesen uten å vite at han var Kaizers-fag. Han virket enda mer høy på seg selv enn meg. Kred.
L4r5 Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Du er vist litt av en kokk! Jeg skulle ønske jeg var hele kokken.
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Han virket enda mer høy på seg selv enn meg. Kred. Blasfemi og løgn!
svelemoe Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Hvis man ikke liker det her er det en sikring løs i hjernen Eller omvendt
Heddy Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Eller omvendt Hmm..okei da. I'M A SPECIAL KID weee
Heddy Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 (endret) Det er du. Og jeg har bevis på det! Endret 6. november 2011 av _Hedvig
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Nei, pannekaker med bacon er godt! Men baconet skal være ved siden av, ikke inni! Du er litt rar, men jeg har sansen for deg likevel. Kaizers Orchestra er et av de norske bandene som klarer å gi meg brekningsfornemmelser. Du er meget rar og jeg har mindre sans for deg nå enn før. Kaizers er det mest fantastiske som noen gang er blitt skapt i Norge. Vel, høyt oppe i alle fall. Jeg setter Kaizers ca like høyt som Gåte og av norsk så er det vel på topp 3 hos meg, kun slått av DumDum Boys og deLillos. Men det er tydelig at tardsa her ikke har peil på god musikk, de er ikke som oss, Hedvig. Kan være vanskelig å forstå av og til, men sånn er det. Det er hardt å være normal, er det ikke? Spesielt i en verden som er gal / fylt med gale mennesker.
Anbefalte innlegg