Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utdanning kan jeg absolutt anbefale deg, Bundy. Men IT? Er du særlig datakyndig og/eller interessert i data da? I så fall, hvilken del av datateknologien? Programmering? Drift? Hardware? Software? Nettverk? Nettsider?

Skrevet (endret)

Har glemt mye av programmeringsskilsa mine, dvs c++ og LUA. Drift kunne jeg ha tenkt meg, og hardware, software, og spesielt nettverk. Det er jo ganske så chill jobb vil jeg tro. Men ikke nettsider, HATER html, mySQL etc

EDIT: Dessuten blir man jo utdanna i det. Såe, det jeg ikke kan lærer jeg.

Endret av Bundy
Skrevet

Har glemt mye av programmeringsskilsa mine, dvs c++ og LUA. Drift kunne jeg ha tenkt meg, og hardware, software, og spesielt nettverk. Det er jo ganske så chill jobb vil jeg tro. Men ikke nettsider, HATER html, mySQL etc

EDIT: Dessuten blir man jo utdanna i det. Såe, det jeg ikke kan lærer jeg.

Du får nesten da bachelor da slik at du kan ha mulighet for å få deg jobb i etterkant :p

Skrevet (endret)

Hold oss oppdatert og vurder å legge fra deg kaffekoppen når du ser rosa elefanter!

Skal snart sette på min femte kaffe :cool:

Det er forresten når de rosa elefantene begynner å fly at man er i risiko-sonen...

Endret av aklla waits for alice
Skrevet

IT is le boring ...

Say wut?! Jeg koser jo rumpa av meg!

Tja ... Jeg sitter å vurderer omskolering. Meeeen, det koster flesk så jeg sitter heller her og påstår at det er kjedelig

Skrevet

Og da har du, som 20 åring, prøvd alt? :p

Men for all del, prøv det. Er jo greit å lete litt før man finner ut hva man liker.

Ja, nesten :p

Elektriker, fikk praksisplass alså.

Slutta, orka ikke :p

Og dette stedet i Nord Sverige er slik, internat og bare hjemme i ferier. De dekker det alså.(og minimum 19) Men faen heller.

Jeg blir sikkert irritert om jeg må høre svensk hele tiden.

Skrevet

Blir vel som Slimda :whistle:

Sitte på forumet gjennom hele jobben xD

Du skulle faktisk bare visst hvor mye arbeid jeg faktisk gjør mellom hver post ;)

Jeg har det så kjekt at alt som heter facebook,spotify,youtube og artige/tegneserier online er sperra av sentral ledelse her. Også får jeg kun gjøre private ting i lunsjen sånn som forum.

Skrevet (endret)

Omg, vi må få starbucks i Harstad!

Bor du i Harstad?

Ikke langt unna.

MIDT I TROMS

Mikkel, bruk hidemyass, NOOB

eller en privat proxy, eller kjør via dataen din hjemme etc.

krever at du har noen porter åpen

Endret av Bundy
Skrevet

Omg, vi må få starbucks i Harstad!

Bor du i Harstad?

Ikke langt unna.

MIDT I TROMS

Mikkel, bruk hidemyass, NOOB

eller en privat proxy, eller kjør via dataen din hjemme etc.

krever at du har noen porter åpen

Allerede sperra. Tror du jeg ikke vet av proxyer eller :p?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...