Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8723

Jobber for tiden på kongsberg maritim, og gud så deilig det er! Vanvittig bra arbeidsmiljø, og nå sitter jeg med en flott utsikt med p3 på radioen og litt frukt som en dame netopp kom inn med. Ikke dårlig sommerjobb altså :3

 

Blir helt forskrekka jeg. Merker at alle behandler meg med respekt, de banker på døra mi, vi holder dørene oppe for hverandre, vaskedamene spør pent om de kan vaske kontoret mens jeg er der, jeg får nærmest gratis mat i kantina i likhet med alle ingeinørene og de med lang utdannelse etc. Jeg er jo egentlig bare 20 år gammel uten noe utdanning annet en vgs, utrolig deilig å være her kontra jobben jeg hadde på dolly. Haha :D

 

Sorry meg altså, er bare veldig glad akkurat nå. Og føler ikke for å legge meg ut på facebook, måtte bare dele det med noen ;p

Endret av Slettet+8723
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kunne løst det problemet langt mer elegant med skikkelige grupper.

Nei? Ingen i vårt system skal ha administrator-tilgang til å installere programmer eller noe slikt, med noen ekstreme få unntak. Derfor er dette programmet genialt, da det lar oss fikse de unntakene uten å gi de administratortilgang.

Lenke til kommentar

Unix og Linux er ikke et alternativt i et seriøst arbeidsmiljø.

 

Så dere må ut til bruker hver gang en enkeltbruker skal installere et program som ikke nødvendigvis er standard? :fun:

Ja, det må vi. Vanligvis får de "Nei, det får dere ikke". Slikt som iTunes og lignende får de ikke lov til å installere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...