Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange bedrifter vil forsatt å ha klager skriftlig, merkelig egentlig.

Jeg vet ikke med deg, men jeg pleier i alle fall å bruke skrift og ikke lyd i mailene jeg sender. :p

 

 

Hva er det med jenter som sitter på kaffe og legger ut høylytt om hvem som holder på med hvem og hvem som har vært utro denne helgen.

Jeg aner ikke. Si ifra om du finner det ut, det kan kanskje svare på hvorfor de bruker klasserom på det viset også.

Det kan kanskje svare på hun i gamleklassen min også. Hun skrev dagbok på Pcen, brukte en nedlastet font (runer), og lagret det på fellesserveren. Vi andre hadde ikke den fonten, og kunne da lese om hvordan hun trodde hun var gravid, hvordan alle i klassen var sauer osv. :p

Endret av Nie
Lenke til kommentar

Mange bedrifter vil forsatt å ha klager skriftlig, merkelig egentlig.

Jeg vet ikke med deg, men jeg pleier i alle fall å bruke skrift og ikke lyd i mailene jeg sender. :p

Når jeg sier skriftlig så mener jeg skrevet for hånd. Hadde jeg ment noe annet hadde jeg sagt "klager elektronisk" svært vanlig begrep å benytte. :)

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Søstra mi ble stalka av en anime-gærning i ett år etter at hun viste litt interesse for mainstream-filmene i hans nærvær. Han ga henne CD'r med serier, sendte henne lister på mobil, kom på besøk alle døgnets tider for å anbefale serier og høre hva hun hadde sett. Hun turte nesten ikke åpne døra en stund.

Lenke til kommentar

Om du liker "Spirited away" så er også "Princess Mononoke" og "My neighbor Totoro" å anbefale ;) Sistnevnte er kanskje litt mye barnefilm, men både jeg og typen liker den godt =)

Takk ;)

 

Søstra mi ble stalka av en anime-gærning i ett år etter at hun viste litt interesse for mainstream-filmene i hans nærvær. Han ga henne CD'r med serier, sendte henne lister på mobil, kom på besøk alle døgnets tider for å anbefale serier og høre hva hun hadde sett. Hun turte nesten ikke åpne døra en stund.

Jeg har blitt stalka jeg også.. Ta det som et kompliment, men er jo såklart ikke morsomt når du må skrike "KOM UT AV BUSKENE, JEG SER DET ER DEG TINA!!" også løper kvinnemennesket alikavel. Blah

 

 

Nå har jeg vel vært våken i 34-36 timer?

 

På min fjerde pils, og jeg må ærlig si, jeg kjenner det. (halvlitere)

Lenke til kommentar

Så sant, så sant. Hyggelig å se at du beærte oss med ditt nærvær igjen, fargoth! :D

Hyggelig å se deg igjen også. :D Jeg skal omsider få tatt en kikk på World of Tanks, spiller du det fortsatt forresten?

Å jada, jeg spiller enda. I tillegg har jeg begynt å spille League of Legends igjen, samt at jeg vurderer å begynne på med Anarchy Online igjen, om jeg fikser meg fast inntekt.

Må ha noe å gjøre mens jeg venter på TOR og TSW.

Lenke til kommentar

Om du liker "Spirited away" så er også "Princess Mononoke" og "My neighbor Totoro" å anbefale ;) Sistnevnte er kanskje litt mye barnefilm, men både jeg og typen liker den godt =)

Ja, "Tonari no Totoro" er en fantastisk herlig film! :D

Og vil du ha litt særere fra Gibli, ser du "Pom Poko". En film om vaskebjørner i kamp mot mennesker, på de særeste måter.

Det er en av mine favorittfilmer. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...