Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du liker romantisk greier, så tar du "The Girl Who Leapt Through Time" asap. Den er så koselig. :love:

Skal se ferdig denna først ^^

 

Jeg har sett den før, men husker svært lite, jeg tror jeg var på sopptur / MDMA når jeg så den!

 

MDMA krystaller, ja.

 

Du er mitt store forbilde på diskusjon.no :love:

 

Takk

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Er isåfall snakk om opplæring i bedrift, så er ikke snakk om noen utdanning man får, men erfaringen og kontaktene man skaper er nok kanskje det viktigste, håper på å få en fot innenfor den maritime næringen.

Dvs. megler/rederi-jobb

 

Du skal gå i lære tipper jeg? Er det snakk om neste år eller nå? Er gjerne litt sent ute om det gjelder i år da flesteparten av bedrifter tar inn lærlinger før sommerferien.

 

Bundy du får drikke litt mer så ser du nok at han mente deg :)

Endret av Kvittering
Lenke til kommentar

Du oppfører deg da som alle andre kvinner som er forelsket i meg, så at han antar at du er en kvinne burde da ikke komme som noen overraskelse? :)

Hvor kom du plutselig fra? Du overvåker hver minste lille handling jeg gjør, ikke sant?

Hver gang jeg svarer deg, så blir du lei deg fordi jeg er "frekk". Du er en hykler!

 

Om jeg oppfører meg som alle jentene som er forelsket i deg, så tror jeg du ikke helt ser forskjellen mellom å være forelsket, og å mobbe.

Ja, du er mitt mobbeoffer, og det vil du alltid være, helt til du blir såpass lei deg at du tilfeldigvis setter fast nakken din i et rep.

 

Jeg ser du ikke ville sutte på noens bryster lenger. Det er skuffende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...