Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som skal se boksekampen mellom Vladimir Klitsjko og David Haye? Fant endelig en stream som fungerer :---D

Når er den? Lenge siden jeg har sett på boksing nå. Nettopp sett In Bruges. Den av søren meg awesome. Nå må jeg ut å slappe av med en pipe.

Lenke til kommentar

Noen andre som skal se boksekampen mellom Vladimir Klitsjko og David Haye? Fant endelig en stream som fungerer :---D

Når er den? Lenge siden jeg har sett på boksing nå. Nettopp sett In Bruges. Den av søren meg awesome. Nå må jeg ut å slappe av med en pipe.

Begynner snart :fun:

 

Liker In Bruges utrolig godt. Har hatt lyst til å reise til Belgia siden jeg så den.

Lenke til kommentar

Noen andre som skal se boksekampen mellom Vladimir Klitsjko og David Haye? Fant endelig en stream som fungerer :---D

Når er den? Lenge siden jeg har sett på boksing nå. Nettopp sett In Bruges. Den av søren meg awesome. Nå må jeg ut å slappe av med en pipe.

Begynner snart :fun:

 

Liker In Bruges utrolig godt. Har hatt lyst til å reise til Belgia siden jeg så den.

Kanskje jeg skal se den. Hvem holder du med? Bruges virket som en fin by ja. :)

Lenke til kommentar

Kanskje jeg skal se den. Hvem holder du med? Bruges virket som en fin by ja. :)

Klitsjko. Meeeen, plutselig stanser streamingen og det er umulig å finne en ny, så jeg får heller kaste bort kvelden på noe ufornuftig som å lese eller sove.

Lenke til kommentar

Kanskje jeg skal se den. Hvem holder du med? Bruges virket som en fin by ja. :)

Klitsjko. Meeeen, plutselig stanser streamingen og det er umulig å finne en ny, så jeg får heller kaste bort kvelden på noe ufornuftig som å lese eller sove.

Finner som regel det meste på p2p4u.net. Denne funker her: http://www.firstrowsports.eu/watch/71225/1/watch-wladimir-klitschko-vs-david-haye-.html

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...