Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yeah. I alle fall så lenge du har en fungerende støvsuger.

Ikke en som piper og uler så du skulle tro tinnitusen din har forverret seg noen hundre ganger. :|

Ei heller en som skrur seg av og på av seg selv gjentatte ganger mens du støvsuger.

 

Elskelige sentralstøvsuger, hva har skjedd med deg? Du var så god mot meg, åh, som jeg savner deg. </3

Lenke til kommentar

Støvsuge er greit... men å rydde er ikke chill.

Høyttalere og forsterkere som må flyttes, dykkerutstyr som må pakkes sammen og bæres, klær som må ryddes på plass og ting skal i oppvaskmaskinen.

Dette hadde vært en hel del enklere hvis alt her hadde vært på ett nivå, ikke tre siden dykkerutstyr og lydanlegg skal fra bånn til topp.

Lenke til kommentar

Rydding er helt greit imho. Kommer selvfølgelig an på hvor mye tvang du har vel og merke. Om du må ha alt i system, det være seg det er skittentøy i vaskemaskin eller asjetter og bestikk i oppvaskmaskinen, eller om det er piller i en pose eller bøker i en hylle. Og enda en hylle. Og noen hyller til, and then some. :|

Lenke til kommentar

Jeg har brukt hele dagen på å lese om kaninsykdommer. Den eneste sykdommen jeg har lest om som stemmer med Yoshimi sine symtomer er RVHD, og det finnes såvidt vi vet ikke i Norge. :ermm: Om det er det og obduksjonsduden finner det ut døde hun i det minste for en grunn.

 

Burde rydde jeg også, men *veldig god unnskylding for å ikke rydde*.

Lenke til kommentar

Døgnrytmen min kan vel sies og ha vært helt mongoloid i et år nå.Både når jeg har jobbet og når jeg har gått på skole. Enten har det blitt 2 timers søvn om natten, eller dra på skole/jobb, hjem, sove, opp igjen 5 timer seinere og sitte oppe hele natten også legge seg når man kommer hjem igjen. Slitsomt og kjipt, men greier man ikke og sove om natten så greier man ikke. Faen meg det vanskligste som finnes jo.

Lenke til kommentar

Iskald øl rett fra fryseren blandet med varm brystmelk er forresten helt konge. Hohoh! Det kjipe med brystmelk rett fra et bryst er at det er sykt dyrt. Men det faktum at melken kommer rett fra tidenes flotteste bryst er jo ganske digg, da. Men Det er faktisk verdt det. Brystmelk = best! :love:

 

Yeah, never thought I'd be on a boat

It's a big blue watery road (yeah)

Poseidon, Look at me, oh (all hands on deck)

Never thought I'd see the day

When a big boat comin my way

Believe me when I say, I fucked a mermaid

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...