Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes. Selvfølgelig er de ikke noen mesterverk, men jeg setter heller på Crank enn kjipe, dølle og flaue Transformers-filmer, for å si det sånn.

 

Crank er filmer for ekte mannfolk.

 

Men det er en liten gutt i hvert mannfolk. Og den gutten elsker Transformers.

Lenke til kommentar

Yes. Selvfølgelig er de ikke noen mesterverk, men jeg setter heller på Crank enn kjipe, dølle og flaue Transformers-filmer, for å si det sånn.

 

Crank er filmer for ekte mannfolk.

 

Men det er en liten gutt i hvert mannfolk. Og den gutten elsker Transformers.

 

Gutten i meg elsker Transformers, men spillefilmene gir meg null Transformers-følelse. Jallafilmer! Stusselig som bare det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gutten i meg elsker Transformers, men spillefilmene gir meg null Transformers-følelse. Jallafilmer! Stusselig som bare det.

Du må si at du fikk ståpels da Optimus Prime sa navnet sitt i "den første" :p

 

Nei. Det var absolutt ingenting i filmen som gjorde noe som helst for meg. Fikk ikke ståpels, ble ikke udnerholdt, dro ikke på smilebåndet en eneste gang eller noe sånt. FOr en gedigen skuffelse. Kan selvfølgelig skylde på meg selv som faktisk forventet at kuken Bay skulle få til noe fett, men neh. Begynner å bli en del år siden han leverte noe underholdende. Bad Boys II kan til nøds funke, men det er kun The Rock og Bad Boys som duger fra den nissen.

Lenke til kommentar

Med tanke på at Bay tjener sinnsyke mengder med cash, vil jeg tro at han kan det han holder på med. :p

 

Westlife/A1 tjente også drøyt bra med penger, så de kunne jo det de holdt på med det og. Men gjør det Westlife/A1 noe som helst bedre for din del? Er det virkelig det som betyr noe, hvor mye man tjener? Transformers er laget for 15-åringer som ikke har kjennskap til tegneserien, og som ikke brukte drøyt mange timer på sine Transformers-action figurer som barn (sikkert satt litt på spissen, men du skjønner fint hva jeg mener). For all del, om man greier og ta filmen for det den er så er den sikkert underholdende. Men jeg forventet en Transformersfilm og ble drøyt skuffa, da den som sagt ikke gir meg noe som helst T-følelse.

 

 

Aleks: hva slags spørsmål er det, egentlig? Hva tror du folk som har kjennskap til en tegneserie/bok/spill forventer når de skal se en film basert på tegneseriene/bøkene/spillene? Jeg har faktisk til gode og prate med Transformers-fans som fikk en Transformers-følelse av filmen. Har selvfølgelig snakket med fans som likte filmen, men ingen av de forbinder filmen med Transformers i det heletatt.

 

Men nå skal jeg se Mongol og kose meg med en pizza og noen øl, så får dere kose dere med Michael Bay og James Cameron. Vi prates, mine søte rabbagaster. :love:

 

 

 

 

 

:ph34r:

Lenke til kommentar

Westlife og A1 var gode grupper de, i forhold til målgruppa si. Og Transformers var gode filmer til målgruppa si.

 

Verre er det ikke. Går man rundt og er hardbarka Transformersfan som drømmer om gull og grønne skoger, vil man bli skuffa. Det er vanskelig å innfri til en persons fantasier.

Lenke til kommentar

Aleks: hva slags spørsmål er det, egentlig? Hva tror du folk som har kjennskap til en tegneserie/bok/spill forventer når de skal se en film basert på tegneseriene/bøkene/spillene? Jeg har faktisk til gode og prate med Transformers-fans som fikk en Transformers-følelse av filmen. Har selvfølgelig snakket med fans som likte filmen, men ingen av de forbinder filmen med Transformers i det heletatt.

Syntes det bare var rart at det gikk an å mislike den så heftig når man var åpen for roboter, men hva vet vel jeg som ikke har sett tegneserien. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...