Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Merkelig disse nettverksproblemene mine. Tror jeg må opprette en tråd snart. Jeg har kun nett på netbooken min, alt annet som kommer i nærheten av en viss sone på rommet mitt, får nettverksproblemer fra helvete. Av den type at det kun er torrents og Skype som fungerer kronisk, men de fungerer rimelig dårlig, og alt annet er så ustabilt at jeg får mer ut av å hooke opp et jævla modem til saken og "surfe" på telefonlinja. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Har tilbrunget de siste 20 minuttene med å krangle med husverten, blir helt svett

 

Skulle ønske matlysten kom tilbake snart, på den andre siden går jeg sikkert ned noen kg og det er likså greit. :D

Lenke til kommentar

Datasmurf, er det andre i nærheten som har trådløse nettverk? Har du prøvd å endre hvilken kanal den trådløse senderen bruker?

De andre opererer med skjult SSID eller WPA2-kryptering, og er uansett folk jeg ikke prater noe særlig med. Dømrade einstøinger, hele nabolaget. :p

 

Har prøvd å endre kanal, uten at det hjalp. Samt rote rundt i routeren. Alle andre rom i dette huset har knall nettilgang, unntatt mitt, som ligger under rommet hvor routeren står. :p

 

Jeg foreslår; ut vinduet løsningen - selv om den har en tendens til å være kostbar :p

Jeg blir desverre nektet å trekke TP-kabler ut kjøkkenvinduet og inn på rommet mitt, da mamma mener det er stygt. Får heller ikke lov til å trekke kabler ned trappen, da det er en helsefare eller noe annet crap. -_-

 

Samt, så lenge døren til rommet mitt er oppe, hører de musikken min eller at jeg gamer på Xboxen (som har ca null problemer med nettet, i samme rommet - noe som får meg til å tenke at noen har kastet gann over meg eller nettverkskortene mine), og det kan vi ikke ha noe av.

Lenke til kommentar

Drill et lite hull i taket.

Det går sannsynligvis enda dårligere gjennom enn kabler ut vinduer / ned trapper. :p

 

Hvis det bare er rommet ditt som har problemer, er det nok noe på rommet ditt som forstyrrer signalene.

Sannsynligvis, men det forklarer ikke hvorfor netbooken min har null problemer med å koble seg på nett i den ene sonen av rommet hvor jeg ikke får nett på mobil, mediespiller, stasjonær eller laptop. :p

Eller at netbooken har fucktard nett i senga, som er nærmest routeren. Eller at 360-en har helt greit nett uansett. :p

Eller hvorfor det plutselig begynte å fucke seg etter å ha fungert fint i lang tid. Jeg har ikke tatt inn noe nytt her de siste dagene. Bare fjernet tomme esker, magneter, dingser og klær. :p

Lenke til kommentar

Hmm, er det for tidlig for å ta seg en øl? :wee:

Mikkel, Mikkel, Mikkel ... Hva slags spørsmål er det?

Du vet da at det alltid er tid for alkohol, så lenge dagen du drikker på slutter på "-dag" og at du passer på å drikke mellom kl. 0:00 og 24:00.

Følger du disse reglene, kan du drikke hva som helst og når som helst! :D

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg ikke fant ut det før jeg havnet på ungdomsskolen og hadde oppgave i musikktimen om å danse ulike typer dans, jeg prøvde meg på min egenkomponerte dans..

La oss si jeg fikk stående jubel.. :whistle:

Been there, man. Been there. Og likevel vant jeg to dansekonkurranser. Mistenker at det var fordi de syntes så synd på meg, eller så på meg som tilbakestående, men det viktigste var at jeg prøvde. :p

 

Og likevel gjentar jeg det hver gang jeg bikker en viss promille. Som i helgen da jeg danset swing til Chamillionaire og Justice. :p

Lenke til kommentar

Jeg vil bare ikke bli lablet alkis, men siden det bare er øl så er vel ikke det noe å bekymre seg over

*kremte*

Du vet like godt som meg at det er ingenting galt med å bli stemplet som alkoholiker, siden det viktigste er at vi selv vet at vi bare er alkohol-likere.

 

Og det er ingenting som er så digg som å ta seg en shot før man står opp og møter dagen, eller et glass vin eller to i lunchen på skolen, evt. å komme hjem og helle i seg en flaske vin til middag. Eller å drikke en stor kopp med kakao og rom / Kahlua før man legger seg.

 

Swing er awesome. Jeg vil ha noen å danse swing med.

Dans med meg, jeg trenger uansett å freshe opp kunnskapene. =D

Jeg startet med reinlender og pols i en alder av 4 år. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...