Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

NAV er hvertfall ikke behjelpelig med jobb nei.

 

Du kan jo ikke leve på 300 kroner til august. Eller du kan, men det blir ganske kjipt. Vi er jo i Juli nå, jøss. :nei:

Helt ufattelig spør du meg. Selv trenger jeg minst 100 kroner dagen for å OVERLEVE :)

 

 

Nå ble jeg forvirret. Måtte gå inn på profilen for og se om du var Mchansern eller hva dette var. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har 300 kr som skal holde til når enn jeg får meg jobb, for håpentligvis i høst. Woo! :D

 

I tillegg så skylder jeg 2000 kr. :p

 

Ran din lokale bensinstasjon sent på søndagsnatt :)

Lenke til kommentar

NAV er hvertfall ikke behjelpelig med jobb nei.

 

Du kan jo ikke leve på 300 kroner til august. Eller du kan, men det blir ganske kjipt. Vi er jo i Juli nå, jøss. :nei:

Helt ufattelig spør du meg. Selv trenger jeg minst 100 kroner dagen for å OVERLEVE :)

 

 

Nå ble jeg forvirret. Måtte gå inn på profilen for og se om du var Mchansern eller hva dette var. :ermm:

Neida :)

 

Jeg bare avlaster McHansern mens han er på ferie...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Er det noen steder man gratis kan få tak i en slik "Neitakk til reklame"-lapp?

 

Letteste måten er å gjøre som oss, spør postmannen når han legger i post, da vil han gå til bilen og hente en slik lapp. Du slipper alle bestrebelsene med å bestille og komme deg frem og tilbake til postkontoret.

 

Jeg regner med at du vet når du selv får post.

Lenke til kommentar
Nåh. Husk, jeg er avhengig av nikotin. Snus er dyrt. Also, jeg må kjøpe mitt eget brød, smør og ost, samt min egen melk.

Var det ikke du som brukte en boks posesnus i uka eller noe sånt?

Noe sånt ja. Kanskje litt mer enn en uke også. En boks posesnus på 10 dager. :p

Prøver å kutte ut all nikotin, eller i det minste å få den til å vare en god del lenger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...