Lemon Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Herregud, pappa hadde grått av glede hvis det hadde dukket opp.
Niqābninja Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 (endret) InfraRecorder er under GPL, det er ikke ImgBurn. Jeg har absolutt ingen erfaring med InfraRecorder, men drøssevis av erfaring med ImgBurn. For alt jeg vet er InfraRecorder et crappy og buggy program. GPL er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel. Og: http://www.retthjem.no/ Endret 10. juni 2011 av bazukh
Lycantrophe Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Men er det i de fleste tilfeller. InfraRecorder (for Windows) er rett på sak og lett å bruke. Nå har jeg ikke brukt det på MINST halvannet år, men allikevel.
L4r5 Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Hvorfor finnes det ingen steder jeg kan ringe for å få chips og sjokolade levert på døren? Jeg hadde benyttet meg av den tjenesten. Rema 1000 bl.a. prøvde seg med netthandel og levering på døra, men tror de slutta fordi det ikke lønte seg.
Mchansern Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Urk, jeg liker ikke tråder om Sunny Beach, Magaluf og Ayia Napa i Ferie- og Reisedelen. Lars, kan ikke du slette alle disse? 2
KristineS Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Gah... for et leven. Søstersen arrangerer 19-årsdag med 12 venninner på besøk. Er ikke måte på kakling og styr her nå.
Lycantrophe Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Mchansern: Jeg inviterer deg herved på sydentur til Magaluf.
Eplefe Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Og: http://www.retthjem.no/ Registrert meg nå, men det får heller bli en annen gang, tror jeg. Nå har jeg en bensinstasjon RETT nedi høgget.
Lemon Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Du, du som kan litt om reising og sånn... Jeg og to venninner tenkte å reise til Syden for å drikke billige paraplydrinker. Hva er best av Lanzarote og Gran Canaria? ...urk. On a serious note: Har du noen tips til hva som bør oppleves i Istanbul?
Diskutant Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Desverre. Det ville vært maktmisbruk. Vi vet du har lyst. Setter en tier på at du hver natt klokken 0400 sletter tråder du ikke liker, og later som ingenting.
TheKims Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Urk, jeg liker ikke tråder om Sunny Beach, Magaluf og Ayia Napa i Ferie- og Reisedelen. Lars, kan ikke du slette alle disse? Er det noe du liker utenom Mac Donalds burger? 2
Reeve Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Hvorfor finnes det ingen steder jeg kan ringe for å få chips og sjokolade levert på døren? Jeg hadde benyttet meg av den tjenesten. Jokeren på Rygge leverer denne tjenesten. Mot et lite tillegg kan du ringe og si hva du vil ha, så vil en av utlendingene kjøre matvarene til døren.
Lycantrophe Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Rusbrus, disco og Lady Gaga. Han er et catch. This girl speaks true wisdom. Hadde jeg ikke vært hetero hadde jeg tatt Mchansern. Men, som dere vet, det teller ikke om jeg ikke tar imot.
Eplefe Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Jokeren på Rygge leverer denne tjenesten. Mot et lite tillegg kan du ringe og si hva du vil ha, så vil en av utlendingene kjøre matvarene til døren. Hvor stort tror du tillegget er for å levere til Landås i Bergen?
Mchansern Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 ...urk. On a serious note: Har du noen tips til hva som bør oppleves i Istanbul? Hagia Sofia Jeg hadde nok vært mest på den muslimske (asiatiske) delen av Istanbul, da dette nok regnes som mer spennende i form av bazaarer, krydder, lukter osv. I tillegg regner jeg med at en del av agendaen er å bli smelt på tjukka av en kebabtyrker etter en fuktig natt med mye drikke og vannpipe (ingen norske damer som drar til Tyrkia for noe annet vel?). Du finner de mest genuine på den asiatiske siden. Ville anbefalt å bo i nærheten av Taksimplassen da dette er relativt sentralt i forhold til det meste. Kikk på historien om Atatürk før dere drar ned. Og dra med Turkish Airlines Det er et stas selskap som jeg elsker.
Mchansern Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Er det noe du liker utenom Mac Donalds burger? Liker å hate ting.
Lemon Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 ...urk. On a serious note: Har du noen tips til hva som bør oppleves i Istanbul? Hagia Sofia Jeg hadde nok vært mest på den muslimske (asiatiske) delen av Istanbul, da dette nok regnes som mer spennende i form av bazaarer, krydder, lukter osv. I tillegg regner jeg med at en del av agendaen er å bli smelt på tjukka av en kebabtyrker etter en fuktig natt med mye drikke og vannpipe (ingen norske damer som drar til Tyrkia for noe annet vel?). Du finner de mest genuine på den asiatiske siden. Ville anbefalt å bo i nærheten av Taksimplassen da dette er relativt sentralt i forhold til det meste. Kikk på historien om Atatürk før dere drar ned. Og dra med Turkish Airlines Det er et stas selskap som jeg elsker. Muttern går på p-piller, så no worries ang. uekte tyrkerbarn. Hun dro dit i dag med kjæresten sin istedenfor meg. Takk for tips!
Anbefalte innlegg