Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omnom. Jeg har Airwolf, ostesmørbrød og saft. Dette er en fin mandag. :)

Ut å kjøpe bokser snart. Slik at jeg kan oppbevare en drøss med bøker fra 90-tallet, og en komplett samling Donald-blader fra 1991.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, huff. Passe trøtt etter å ha sovnet rundt 3-tiden i går. Standard prosedyre på søndag kveld det.

På kontoret her tar vi glovarm kaffe intravenøst.

Skrevet

Er det vanlig å oppgi både personnummer og kontonummer til arbeidsgiver? Jeg blir litt paranoid når det er snakk om å oppgi personnummer.. :)

Skrevet

Når vi først er inne på rubler. Jeg har trukket over kredittkortet, jeg ber på mine knær at jeg får en god slant med feriepenger, for jeg har ikke jobbet mer en to - tre ganger denne måneden. Første og siste gang jeg bruker kredittkortet. Luksusfellen neste.

Skrevet

Bruker bare kredittkortet i utlandet i tilfelle en krise, som f.eks et sykehusopphold som ikke dekkes av forsikringen, naturkatastrofer, hvis jeg blir ranet og trenger penger eller lignende.

Har ikke trengt det hittils :)

Skrevet

Det verste jeg vet er å bestille pakke fra nettet også ligger den ikke i postkassa akkurat den dagen du trenger den, også tenker du, skuffet som du er, at den ligger der imorgen iallefall. Ikke faen om den gjør det heller. Har venta lenge nå. :mad: Svakt av CDON å bruke 1 uke på å få pakken sin fram til meg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...