Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Sitter å ser på cricket på storskjerm.

 

India v Pakistan. Største kampen.

 

Hva skjer der?

Hvert lag har en eller to omganger hvor laget er inne og slår etter ballen for å score poeng, mens utelaget prøver å få dem ut og unngå at innelaget scorer poeng. Spillet avbrytes med en gang et lag har fått flere poeng enn det er mulig for motstanderen å oppnå
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter å ser på cricket på storskjerm.

 

India v Pakistan. Største kampen.

 

Hva skjer der?

Hvert lag har en eller to omganger hvor laget er inne og slår etter ballen for å score poeng, mens utelaget prøver å få dem ut og unngå at innelaget scorer poeng. Spillet avbrytes med en gang et lag har fått flere poeng enn det er mulig for motstanderen å oppnå

 

Hva er det som gjør at cricket-kamper kan vare i flere dager, da? Har de ikke omganger sånn som fotball eller andre ballsporter? Vet det er utrolig kompliserte regler, men..

Lenke til kommentar

FFFFFFFFFF...... Idag sto jeg opp og følte meg litt uggen, men bestemte meg for å se om det ble bedre etter en dusj. Etter en dusj kasta jeg opp alt mulig rart, og venta egentlig bare på at innvollene mine skulle komme opp :mad: Og så begynte jeg å blø neseblod også, som absolutt ikke ville stoppe. Jeg klarte selvsagt å svelge noe så da kasta man opp neseblod.

 

FML!!!! :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...