Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvføgelig kan du stole på meg når det gjelder utvelgelse av afterskilåter. Jeg har mange års erfaring og har tatt en mastergrad i emnet.

Smokie - Living next door to Alice må vel være numero uno.

Skrevet

Det er vel ikke tilfeldigvis noen her som har observert 1.5l-flasker med pepsi raw til salgs nå nei?

Forsvant jo plutselig fra butikkene her i området. :(

Det er ikke rart. Det smakte poo.

Skrevet (endret)

Dude, chill..

Vil ikke! Ikke fortell meg hva jeg skal gjøre og ikke gjøre! Jeg hater deg!! :mad:

hjerter <33333333 <333333333

Endret av Wizzlee
Skrevet

Holahopp!

Det er altfor lenge siden jeg har vært på fjellet. Altfor mye alkohol til at jeg orker det. Sist jeg stod på ski var i østerrike for 4 år siden :(

Skrevet

Okei, jeg har funnet opp verdens beste festkonkurranse i drømme.. Man deles opp i to lag som har hver sin renne. Første laget som når timetersmerket på motstående side av renna, vinner. "10 meter spy" heter konkurransen, og den var overraskende populær.

Herregud, hva har jeg spist.. :ermm:

Skrevet

Okei, jeg har funnet opp verdens beste festkonkurranse i drømme.. Man deles opp i to lag som har hver sin renne. Første laget som når timetersmerket på motstående side av renna, vinner. "10 meter spy" heter konkurransen, og den var overraskende populær.

Herregud, hva har jeg spist.. :ermm:

Hva har DU spist? Det der er barnemat! Jeg drømte at jeg satt på en treningsball... Midt i skogen... Og la en kabel. WTF

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...