Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quick guess, Ungdom som opprinnelig kommer fra Europa, men som har flyttet til amerika? På samme måte som afroamerikanere?

Afroamerikanere er ikke afrikanere som har flyttet til Amerika, de er svarte amerikanere som stammer fra Afrika. Å kalle en hvilken som helst demografisk undergruppe i USA for "euroamerikanere" er meningsløst, for alle hvite der stammer fra Europa.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

At det skal være så utrolig vanskelig å lage et godt fungerende facebook-chat system! Jeg synes stadig de endrer på chatten, men den blir jo bare værre og værre! Det siste er at man må scrolle manuelt fra toppen hver eneste gang det tikker inn en ny melding. Latterlig.

 

Skift browser til Rockmelt, så fungerer facebookchatten supert wub.gif

Lenke til kommentar

At det skal være så utrolig vanskelig å lage et godt fungerende facebook-chat system! Jeg synes stadig de endrer på chatten, men den blir jo bare værre og værre! Det siste er at man må scrolle manuelt fra toppen hver eneste gang det tikker inn en ny melding. Latterlig.

 

Skift browser til Rockmelt, så fungerer facebookchatten supert wub.gif

Har fått meg det, men har enda ikke fått meg til å installere det (delvis fordi det ikke var å få til Ubuntu). Hva er'e som er så stort med Rockmelt?

Lenke til kommentar

Advarsel! Det er lommetyver på gang i Bergen!

De opererer i par. Det er to unge og barmfagre blondiner som setter blikket i deg og begynner å kle av seg sakte. Så begynner de å bli nærgående og gnir seg inntil deg og begraver hodet ditt i puppene sine. Mens de holder på så sniker de til seg lommeboken din. Selv har jeg blitt robbet slik 4 ganger i dag allerede!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...