Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Åh, jeg kunne tenkt meg en god blåskimmelost nå. Samt pepperkaker. Og sjokoladeis.

 

*fantasere om god mat*

 

kunne tenke meg ei smart jente, som også har utsende med seg, ellers så må hun være selvstendig og ha egne meninger wub.gif

 

"Raise hand"

 

 

mangler jente-delen though

 

Endret av kammizez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh, jeg kunne tenkt meg en god blåskimmelost nå. Samt pepperkaker. Og sjokoladeis.

 

*fantasere om god mat*

 

kunne tenke meg ei smart jente, som også har utsende med seg, ellers så må hun være selvstendig og ha egne meninger wub.gif

 

"Raise hand"

 

 

mangler jente-delen though

 

 

mente som i at jeg ikke har den jenta, men drømmer om ho :O

Lenke til kommentar

 

Nei, hånda di er ikke selvstendig og har ikke egne meninger.

 

:tease:

 

Den der må du da ha brukt lang tid på, som var så bra :p

 

Den har jeg sittet å ventet på å få brukt i tre uker i strekk. Har ikke fått sove på disse tre ukene heller, da jeg jevnlig har sjekket forumet for poster som jeg kan besvare med dette mesterverket av en fornærmelse.

 

Signed,

 

The Wordsmith.

Lenke til kommentar

greit hun er fantastisk men hun bor da ikke i himmelen :p

Det sa jeg ikke, men du klarer ikke kjøre bil til USA heller ;)

 

Den har jeg sittet å ventet på å få brukt i tre uker i strekk. Har ikke fått sove på disse tre ukene heller, da jeg jevnlig har sjekket forumet for poster som jeg kan besvare med dette mesterverket av en fornærmelse.

 

Signed,

 

The Wordsmith.

 

Jeg føler meg beæret over at jeg nå har fått være offer for to av dine fantastiske gjennomtenkte fornærmelser :love:

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Åh, jeg kunne tenkt meg en god blåskimmelost nå. Samt pepperkaker. Og sjokoladeis.

 

*fantasere om god mat*

 

kunne tenke meg ei smart jente, som også har utsende med seg, ellers så må hun være selvstendig og ha egne meninger wub.gif

Jeg har ei sånn en, jeg. Ganske så flott :wee:

 

Har faktisk god mat og, når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar

greit hun er fantastisk men hun bor da ikke i himmelen :p

Det sa jeg ikke, men du klarer ikke kjøre bil til USA heller ;)

 

Den har jeg sittet å ventet på å få brukt i tre uker i strekk. Har ikke fått sove på disse tre ukene heller, da jeg jevnlig har sjekket forumet for poster som jeg kan besvare med dette mesterverket av en fornærmelse.

 

Signed,

 

The Wordsmith.

 

Jeg føler meg beæret over at jeg nå har fått være offer for to av dine fantastiske gjennomtenkte fornærmelser :love:

 

kjører bare ombord i et skip med bilen :O

 

poenget med er en dama som jeg kunne ha hatt i armkroken

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...