Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Advarsel! Det er lommetyver på gang i Bergen!

De opererer i par. Det er to unge og barmfagre blondiner som setter blikket i deg og begynner å kle av seg sakte. Så begynner de å bli nærgående og gnir seg inntil deg og begraver hodet ditt i puppene sine. Mens de holder på så sniker de til seg lommeboken din. Selv har jeg blitt robbet slik 4 ganger i dag allerede!

Hvis det er slik det foregår vil jeg gladelig bli ranet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snasnt... Hm, jeg kunne også trengt penger <.< neppe noen her som gidder å gi meg da :thumbdown:

Så, dere wow-gamere - skal dere døgne inatt pga cataclysm?

Jepp.

Advarsel! Det er lommetyver på gang i Bergen!

De opererer i par. Det er to unge og barmfagre blondiner som setter blikket i deg og begynner å kle av seg sakte. Så begynner de å bli nærgående og gnir seg inntil deg og begraver hodet ditt i puppene sine. Mens de holder på så sniker de til seg lommeboken din. Selv har jeg blitt robbet slik 4 ganger i dag allerede!

Bergen sier du? Litt langt å dra for å bli tilfredsstilt ranet.

Lenke til kommentar

RockMelt. :love:

Fantastisk browser når man skal bruke FaceBook / Twitter. Verre når man skal prøve å søke opp personer og du bare får opp Facebook-profilen deres. :p

Du får bare gå inn på google først. ;)

Det tar mye lengre tid. :p

Da må jeg trykke ctrl + e, så shift + tab, skrive google.com og så skrive inn hva jeg er interessert i, i motsetning til å bare trykke ctrl + e og så skrive inn hva jeg er interessert i.

 

Så, dere wow-gamere - skal dere døgne inatt pga cataclysm?

Nope. Jeg har bestilt Collector's Edition, og Spaceworld har ikke klart å få det til meg enda, så med min flaks kommer det vel til helga, og da må jeg uansett lese til eksamen, og så er det eksamenslesing fra mandag ettermiddag til onsdag kveld, eksamen på torsdag og så drar jeg til Stavanger på fredag. :p

Regner ikke med å få i gang noe spilling før på nyåret en gang.

 

Jeg fyrte opp wow kontoen min men jeg føler overhodet ikke noe trang til å spille det ...

Welcome to my world.

 

Gullfisken døde nettopp :cry:

Jeg sender deg mine kondolanser.

Det er hardt å miste et dyr, det er som å miste en god venn.

Jeg husker selv hvor deprimert jeg var da min slørhale, Sylvester Stallone Sjur Helmersen Vaage Sylvester I (men vi kalte ham bare Sylvester til hverdags) døde etter 4,5 år.

Hvor gammel ble din?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...