Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

L4r5, hva er fanen med BRUKT KON...? Kone? Kondom? :p

Surfa på ting som blir gitt bort. Det er en brukt koNfyr. Jeg vemmes av slike annonser.

Hvorfor bruker du win 95-"skin"? Og hvorfor bruker du ikke hardware.no dynamisk istedenfor diskusjon.no? Det så bare fælt ut...

Fordi Otto er et nesehorn. Det sa min mor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir så glad når jeg føler meg mislykka som sitter inne på en lørdagskveld, og så logger på forumet og ser at jeg er langt fra aleine.

Hei lille mislykka jente. Skal vi være mislykkede sammen? :p

I'm in.

Skrevet

Der tabba jeg meg ut. Big time. Vil du straffe meg?

Jeg vurderte det, men så tok jeg en titt på hvem du var. Du er allerede an vandrende straff, så du skal få gå for denne gang.

Windows ser ekkelt ut, uansett.

Halp, halp, I'm being repressed!

Skrevet

Merkelig.

Det ser slik ut her:

Jaok, jeg tok feil nå, mine innstillinger (i denne maskinen) var ikke riktige(jobbmaskin)

:blush:

ps. har ikke vi mindre skrift her i huset?

Skrevet

Merkelig.

Det ser slik ut her:

Jaok, jeg tok feil nå, mine innstillinger (i denne maskinen) var ikke riktige(jobbmaskin)

Du mener selvsagt at russiske (eventuelt norske statsborgere på oppdrag fra USA) spioner infiltrerte datamaskinen din og forandret datoen?

Skrevet

Merkelig.

Det ser slik ut her:

Du mener selvsagt at russiske (eventuelt norske statsborgere på oppdrag fra USA) spioner infiltrerte datamaskinen din og forandret datoen?

Klart det, admin gjør/tar aldri feil.. ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...