Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den 13 Juli 2011 kommer jeg til å dø folkens. FYI.

Skal fly innenriks propellfly i et av verdens fattigste land med et flyselskap som ikke holder godkjente sikkerhetskrav.

Som flynerd gleder jeg meg. Som menneske gruer jeg meg.

• Liker 1
Skrevet

Land? Flyselskap? Og hvorfor?

Og flytype?

Å ta turen til et av verdens fattigste land er nødvendigvis ikke en dødsdom. Fatter har jobba i verdens tiende mest korrupte land siden 2004.

Skrevet

Land? Flyselskap? Og hvorfor?

LAND: Kambodsja.

Flyselskap: Cambodian Angkor Air. 51% eid av Kambodsjas stat og 49% eid av Vietnam Airlines.

Hvorfor: Tja, si det. Har et jævla kjipt liv her hjemme. Vil leve on the edge, se noe nytt.

Flytype: ATR 72.

Skrevet (endret)

Det kan umulig være så ille, virket jo som et relativt normalt passasjerfly? :p

Litt anderledes hvis det var noe jalla amfibiefly du skulle lande med på et vann i jungelen eller noe i den duren :whistle:

Endret av multisync
Skrevet

LAND: Kambodsja.

Flyselskap: Cambodian Angkor Air. 51% eid av Kambodsjas stat og 49% eid av Vietnam Airlines.

Hvorfor: Tja, si det. Har et jævla kjipt liv her hjemme. Vil leve on the edge, se noe nytt.

Flytype: ATR 72.

Najs. Høres fantastisk spennende ut. Lykke til
Skrevet

Hvordan kan jeg skille MSN og facebook kontakter i den nye versjonen av MSN?

Ved bruk av Grupper.

Fungerer veldig fint. Alle Facebook-kontakter du har på vennelista di, havner under "Facebook". Selv de som er Offline.

Veldig skuffet :p

Gjest Slettet+8974354
Skrevet

Prøv å land på flyplassen i Quito, Ecuadors hovedsatad. DET ER SKETCHY, banen er kort, samtidig som den ligger midt i byen, som ligger 3000 m over havet og er omringet av fjell. :ph34r:

I made it tho :cool:

Det ligger en skole i enden av rullebanen, en gang kom det et fly inn på lekeplassen...

Skrevet

Når er det på tide å finne frem juleavataren? :xmas:

Akkurat nå.

Ikke for tidlig, altså? Da setter jeg torsdag som byttetiljuleavatar-dag, siden jeg likevel skal oppdatere førsteposten i juletråden den dagen! :new_woot:

Skrevet

Jeg vil slutte på skolen .. :ermm:

Du vil dette ut av samfunnet altså, bli sett ned på av regjeringen som vi har idag også faktisk? Tror du bør revurdere det.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...