Eplefe Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 det var jo... poenget med precious? Jeg føler meg som en dritt fra før av, så kommer den filmen der, gjør ikke akkurat ting bedre for å si det sånn. Hvorfor i alle dager så du den da? Leste du noe som helst om den?
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 (endret) Eg er så usikker som eg aldri har vore før. Desire HD eller Desire Z? Har ingen erfaring med touchmobilar eller fysisk tastatur på mobilar. Eg vil ha ein telefon som er lett å surfe og småchatte med, vere mykje på diverse forum på internett, spele spel med, knipse bilete når eg ikkje har det andre kameraet tilgjengeleg, osv. Viktig med responsiv skjerm, ingen etterslep eller lag. Alt må skje når eg vil det skal skje. Både Desire HD og Desire Z er gode mobiltelefoner. Desire HD er hakket raskere og har større skjerm, 4,3" Desrie Z har 3,7" skjerm og QWERTY-tastatur. Men kameraet er vel ikke det beste på noen av de. Om du vil ha Qwerty-tastatur er opp til deg, men om du går for Desire HD så har den såpass stor skjerm at det blir ikke noe problem å skrive på skjerm tastaturet. Edit: Sa feil skjermstørrelse.. Endret 7. november 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq
Romis Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 det var jo... poenget med precious? Jeg føler meg som en dritt fra før av, så kommer den filmen der, gjør ikke akkurat ting bedre for å si det sånn. Hvorfor i alle dager så du den da? Leste du noe som helst om den? Tenkte ikke over det, så den i lista over filmer jeg har på pc'en. Men det er jo bare bra å være deprimert, da.
Mchansern Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 det var jo... poenget med precious? Jeg føler meg som en dritt fra før av, så kommer den filmen der, gjør ikke akkurat ting bedre for å si det sånn. Prøv Requiem of a Dream når du er deppa...
Runar Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Eg vil ha ein telefon som er lett å surfe og småchatte med, vere mykje på diverse forum på internett, spele spel med, knipse bilete når eg ikkje har det andre kameraet tilgjengeleg, osv. iPhone 4. Fy faen for en jævla drittfilm. Så akkurat på Precious. Jeg blir jo helt deprimert av å se på filmen. Da jeg så den på kino satt nesten alle jentene/damene i salen og snufset.
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Snakker dere om hun svære svarte som fikk unge og hiv?
Lumpness Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 This Program Uses DRM protected Content witch Moonlight doesnt support !! FUUUUUU Er det mulig hater silverlight / Moonlight og TVNORGE akkurat nå
L4r5 Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 det var jo... poenget med precious? Jeg føler meg som en dritt fra før av, så kommer den filmen der, gjør ikke akkurat ting bedre for å si det sånn. Prøv Requiem of a Dream når du er deppa... Faen, det var det jeg skulle skrive jo.
Mchansern Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 (endret) Jeg skal begynne med juleavatar, høstavatar, vinteravatar, vinterferieavatar, påskeavatar, 1.mai-avatar, 17-mai avatar, kristihimmelfarts-avatar og sommeravatar. Oh wait. I forgot. Nobody gives a fuck about anyones avatar. Det er derfor du har en av de morsomste avatarene på hele diskusjon.no ifølge meg! Jeg vet. @Lars. Vi er mind-connected så jeg vet hva du tenker til enhver tid. Hvorfor tenker du på tysk dvergsex nå? Endret 7. november 2010 av Mchansern
L4r5 Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 @Lars. Vi er mind-connected så jeg vet hva du tenker til enhver tid. Hvorfor tenker du på tysk dvergsex nå? Fordi jeg så ueland i en annen tråd.
Datasmurf Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Kick-ass var suck-ass. LEGO Rock Band derimot. Det var mye mer awesome enn jeg hadde forventet.
Aleks Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Turen min ut i skogen var kick-ass. http://www.youtube.com/watch?v=k0Ls35PZtbw 4
Slimda Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Kick-ass var suck-ass. Datasmurf er datasmurf.
L4r5 Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Kick-ass var kick-ass. Indeed Kick-ass var suck-ass. Sug tissemann! 1
Slimda Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Faktisk må jeg si at det beste med hele filmen var hvordan nerdene fikk seg dame. Vel, utenom tredjemann.
Vowels Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 kick-ass Blir man flau av å snakke med seg selv alene i skogen?
Aleks Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 kick-ass Blir man flau av å snakke med seg selv alene i skogen? Nei. Fin snusleppe, Aleks. Takk. Selv vil jeg anta at det egentlig er ganske lite sjarmerende, men godt er det.
Slimda Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Skal vi se. How To Train Your Dragon og Kick-ass. Så var det Toy Story 3... Synd alle skrifter er på russisk. Pytt pytt.
Anbefalte innlegg