Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er liksom ikke helt fet, og dra frem bassen på en fest og prøve på all sang!

Så er jeg heller ikke interessert i å gjøre det.

Jeg foretrekker å sitte for meg selv og pumpe ut fet bass. :p

Skrevet

Så klart regjerer de som spiller saksofon, men nå snakket jeg hovedsaklig om strengeinstrumenter.

Hovedsaklig fordi jeg aldri helt klarte å mestre blåseinstrumenter.

Spilte althorn i et halvt år, og prøvde saksofon også (det og jazz-trompet er jo de klart kulese instrumentene), men det gikk seg ikke til.

Så jeg endte opp med å spille keyboard i 4,5 år, og så fele i noen måneder, men fele mestret jeg i alle fall ikke.

Så ble det munnharpe, panfløyte og det nyeste er munnspill. :p

Gjest medlem-1432
Skrevet

Jobb straks! heldigvis bare 2-timersskift. :D

Skrevet (endret)

Usj..jeg skal liksom snu døgnet denne helga. Igår (i dag) ble fail og jeg satt oppe til 09 før jeg la meg og sto opp igjen 15:30 idag. Hmm....må jo finne på noe for å bli trøtt i kveld. Skal på jobb kl 06:30 på mandag.

Endret av Bytex
Skrevet

Hvor mye er det rimelig at jeg betaler i leie til mamma for å låne bilen hennes på fulltid? Ho kjører for det meste i bilen til samboer/kjæresten. Bilen hennes blir nesten ikke brukt uansett.

Skrevet

God aften. Hvordan står det til i kafeen da?

Endelig klart å hente ny pc-en så nå er jeg back online igjen :)

Ligger enda under dyna med Linda<3 ved min side :)

I dag skal vi kose oss med film å bare slappe av :thumbup:

Skrevet

Hvor mye er det rimelig at jeg betaler i leie til mamma for å låne bilen hennes på fulltid? Ho kjører for det meste i bilen til samboer/kjæresten. Bilen hennes blir nesten ikke brukt uansett.

Hun burde betale deg.

Skrevet

Ligger enda under dyna med Linda<3 ved min side :)

I dag skal vi kose oss med film å bare slappe av :thumbup:

Linda, er det bikkja di eller?

:-----------------------------------D

• Liker 1
Skrevet

Hun burde betale deg.

Tviler på ho går med på en sånn avtale. :p

Skrevet

Hun burde betale deg.

Tviler på ho går med på en sånn avtale. :p

kommer an på hvem som betaler bensinen :p

viss hun betaler bensinen så kan dere jo bare ta statens km satser 3,50 per tror jeg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...